איך מקשרים מסמך למסמך?

הסבר מאד בסיסי עבור משתמשי תוכנות ניהול עסק והנהלת חשבונות מנג'ר, ג'וניור פרו וטופיק באמצעות המהלך המקושר ניתן לחסוך הקלדה וטעויות מיותרות וכן, בקרה על סגירת כלל הכמויות.

להלן הסבר:

על מנת למשוך נתוני הזמנה לתוך חשבונית מס (לדוגמא):

  1. יש להיכנס למסך חשבונית מס
  2. יש לבחור את הלקוח
  3. יש ללחוץ על הכפתור: "הפעל מהלך מקושר" כפתור הפעל מהלך מקושר בתוכנת מנג'ר

עם הלחיצה על הכפתור ייפתח המסך הבא:

  1. יש לסמן את סוג מסמך המקור – במקרה זה מדובר על הזמנה
  2. יש לסמן את המסמך/כים הרלבנטיים
  3. ניתן להסיר פריטים על ידי הסרת הסימון ליד הפריט
  4. לחיצה על כפתור אישור תמשוך את מסמך המקור אל מסמך המטרה.

אחרי שמושכים את ההזמנה לתוך החשבונית ניתן לערוך כל שורה בחשבונית.
ההזמנה תיסגר אך ורק אם כל הפריטים הועברו לחשבונית במלואם.
במידה והיו בהזמנה 10 תנורים וחייבנו רק על 2 ההזמנה תמשיך להשאר פתוחה על 8.

קישור בין מסמכים בתוכנת ניהול עסק מנג'ר

להלן רשימת הקישורים האפשריים בתוכנה:

  1. הצעת מחיר > הזמנה (הצעת המחיר תיסגר במידה וההזמנה תישמר עם הלחצן שלח הדפסה למסך)
  2. הזמנה > תעודת משלוח \חשבונית\תעודת משלוח
  3. תעודת משלוח > תעודת החזר
  4. תעודת משלוח > חשבונית מס ע"פ תעודת משלוח
  5. חשבונית מס> חשבונית זיכוי