עוברים מתוכנת חשבשבת למנג’ר

תוכנת חשבשבת היא מתוכנות הנהלת חשבונות הותיקות בשוק, המוצר הותיק שלהם חשבשבת דוס היה אהוד מאד על מנהלי חשבונות והרבה רואי החשבון בשל קלות הפעלה ואמינות. כפי שמודיעים לנו משתמשיה, החל משנת 2011 חשבשבת לא תתמוך עוד בגירסא הותיקה שלה בדוס אלא בגירסת החלונות בלבד.
מאז ההודעה לקוחותיהם המאוכזבים של חשבשבת שלא מרוצים מההחלטה מחפשים להם תוכנות חליפיות וכאלה יש לא מעט.

בחירת תוכנת הנהלת חשבונות חדשה

תוכנת ניהול עסק - manager basicלקוח שהיה רגיל לעבוד עם חשבשבת דוס אך לא מעוניין להמשיך לעבוד בחשבשבת בחלונות אלא לבחור לעצמו תוכנת הנהלת חשבונות אחרת יקיים מעין מכרז לבחירת התוכנה החדשה. בבחינת התוכנות החדשות יש לראות הדגמה של כל תוכנה, הדגמת התוכנה כיום אינה מחייבת והיא תנאי ראשון לבחינת יישום תהליכי העבודה בחברה על גבי התוכנה. במהלך ההדגמה ניתן להתרשם מהממשק ולקבל גם הצעת מחיר רלבנטית. כשבוחנים את עלות התוכנה יש מספר נקודות שיש לקחת בחשבון.

הטמעת התוכנה בארגון

יש להבין מראש את תהליך הטמעת התוכנה – האם המחיר המוצע הוא רק מחיר התחלתי ועליו עוד יש להוסיף שעות הטמעה רבות (ר’ ערך פריוריטי \ זום) האם הוא כולל התקנה, מה יהיה מחיר השירות השנתי לאחר ההטמעה, מה משך הזמן המשוער להטמעה וכו’. אנו רואים ש”יוצאי חשבשבת” רבים בוחרים להשוות בין תוכנת מנג’ר לתוכנת פריוריטי לתוכנת מנהל (סאפ \SAP BUSINESS ONE ). כאשר בעל העסק לא מעוניין להיכנס להוצאות עודפות וכן לא מעוניין להשקיע זמן מיותר בהטמעה על חשבון זמן העבודה השוטפת ללא ספק הוא יעדיף את תוכנת מנג’ר של קריאטיב סופטוור. המערכת מחליפה באופן מלא את תוכנת החשבשבת ומלאה ביכולות ואפשרויות נוספות לניהול כל מחלקות העסק. ישנם ארגונים גדולים כדוגמת סימנס, קופ”ח מאוחדת ועוד שבחרו להעזר בתוכנת המנג’ר לניהול המלאי למרות שיש להם מערכות סאפ מוטמעות בארגון!

תוכנת הנהלת חשבונות בהתאמה אישית

יתרון משמעותי של חברת קריאטיב סופטוור כבית תוכנה הוא גמישות והקשבה לצרכי הלקוחות, לקוחות אשר זקוקים למודול ייחודי או להפקת דוחות ייחודיים, אנו נשמח לפתח זאת עבורו כדי שיפיק את המקסימום מהתוכנה.

תהליך השדרוג מחשבשבת לתוכנת מנג’ר

מהלך שדרוג של בית עסק מחשבשבת למנג’ר הוא שגרתי ואורך מספר ימים. בתוכנת מנג’ר יש את האפשרות להתאמה אישית מה שמאפשר לענות גם על הצרכים היותר ייחודים של העסק. בנוסף, חברת קריאטיב סופטוור מפתחת ומשווקת גם את תוכנת JUNIORPRO, תוכנה לניהול עסק קטן ואת תוכנת JUNIOR תוכנת הנהלת חשבונות לעצמאים ופרילנסרים.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים הנהנים מניהול עסק מתקדם עם שירות איכותי ומחיר הוגן. צרו איתנו הקשר לקבלת הדגמה אצלכם.

 

ליצירת קשר וייעוץ בנושא מעבר לתוכנת מנג’ר מלאו הפרטים בטופס או התקשרו לטלפון: 04-6293123. 

 

באפשרותם להוריד גרסת ניסיון להתקנה מהירה ללא כל התחייבות, 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *