הפקת חשבוניות און ליין

לצעוד קדימה עם הפקת חשבוניות און ליין

בעשור השני של שנות האלפיים, אם אינכם רוצים להישאר מאחור כדאי שגם אתם תעברו להפקת חשבוניות וקבלות באינטרנט עם התוכנות המתקדמות של חברת קריאטיב סופטוור. המעבר ישפר וייעל את תפקוד העסק שלכם ויאפשר לשלוח חשבוניות מכל מקום ובכל זמן, בין אם דרך הסמארטפון שלכם, המחשב או הטאבלט, מהמשרד, בית קפה או מחו”ל.

חשבוניות מנייר הן כבר חלק מההיסטוריה

בתקופה בה אנו חיים עם תקשורת דרך המייל, הופכת תקשורת דרך ניירת להרבה פחות נחוצה. המשרד המודרני עוזב בהדרגה את הקלסרים והניירות לטובת רישומים דיגיטאליים במחשב ובשירותי ענן. למעשה מדובר בשינוי מבורך המייעל את עבודת העסק, חוסך בהוצאותיו ואף תורם לאיכות הסביבה. יתרה מכך, כבר יותר מעשור שרשות המיסים מתירה בחוק לשלוח חשבוניות ממחושבות און  ליין עם חותמת דיגיטאלית. אכן, יותר ויותר עסקים בכל קנה מידה ומכל ענפי המשק בוחרים להפסיק לעבוד עם חשבוניות מנייר ועוברים להפקת חשבוניות אונליין בעזרת תוכנות מתקדמות כמו שלנו.

מאפייני חשבונית דיגיטאלית

חשבונית און ליין הינה קובץ ממוחשב המחליף חשבונית ידנית, שחלים עליו כל כללי ניהול ספרים, וכבר יותר מחמש עשרה שנה הן מוכרות ומאושרות בחוק כחשבונית שניתן לשלוח און ליין. על פי דרישת החוק, כל עצמאי שאינו עסק פטור נדרש בהפקת חשבוניות מס עבור עסקאות מכירה. בין אם ידנית או ממוחשבת, החשבונית מהווה הוכחה לביצועה של העסקה והיא נדרשת לפרט מידע אודותיה לרבות תאריך עסקה, סוג מוצר או שירות, כמות ומחיר. כמו כן, על חשבונית נדרשים להופיע גם מספר סידורי, פרטי העסק, מספר תיק מע”מ ופרטיו של העסק. התיעוד של חשבוניות אלו מאפשר לרשויות המס לעקוב אחר מחזור פעולות עסקיות והן מסייעות לחישוב שיעורי מס שעל העסק לשלם.

חתימה אלקטרונית

בחשבונית ידנית גם החתימה מבוצעת כמובן בכתב יד, אך בחשבונית דיגיטאלית נעשה שימוש

בחתימה דיגיטאלית שהינו קובץ ממוחשב נעול שלא ניתן לבצע בו שינויים, וכך הוא בטוח מפני זיופים. לצורך קבלת חותמת אלקטרונית מאושרת על ידי רשויות המס יש לבחור בתוכנות כמו של חברתנו שאושרו על ידי רשות המיסם בישראל, ושהינן בעלות תוקף חוקי ומשפטי.

הזמנת תוכנה לחשבוניות וקבלות

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם בתוכנה להפקת חשבוניות און ליין. להזמנת התוכנה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *