הפקת חשבונית מס

אודות הפקת חשבונית מס קבלה

תוכנות הנהלת חשבונות של חברת קריאטיב סופטוור מפיקות מגוון מסמכים הנדרשים על ידי רשויות המס, החל מהפקת חשבונית מס הכנסה ועד להצעת מחיר ותעודת משלוח. בכדי לסייע לכם להבין את משמעותו של כל מסך, מובאת לפניכם רשימה של מספר מסמכי בסיס חיוניים המלווה בהסבר קצר אודות משמעותם.

הפקת חשבונית מס

חשבונית מס הינה מסמך המופק על ידי עוסק מורשה הכולל בתוכו מע”מ, מעיד על דרישת תשלום בעת ביצוע עסקה בין שני צדדים, ומהווה בסיס עבור רישומן של הכנסות. בעזרת התוכנות שלנו, הפקת חשבונית מס מבוצעת במחשב ומוצעת לשליחה און ליין. כמו כן, ניתן להשתמש בחשבונית ידנית המסופקת בשני דפים – מקור והעתק. על החשבונית נדרשים להופיע פרטי העסקה והעסק לרבות מספר חשבונית, תאריך של העסקה, שמו של העסק ומספר מורשה שלו, פרטיו של הלקוח, סוג עסקה וסכומה. את החשבונית מפיקים סמוך למועד סגירת העסקה ועד שבועיים לאחר קבלת התשלומים עבורה. במידה ומדובר בעסקה בתשלומים יש להוציא חשבונית על כל תשלום בנפרד. יש לציין כי הפקת חשבונית ממחושבת דורשת במקום חתימה ידנית חתימה דיגיטאלית, ומסמך המקור הוא למעשה המייל הנשלח אל הלקוח, בעוד שהדפסת חשבונית מס נחשבת למעשה כעותק.

הפקת קבלה וחשבונית מס קבלה

קבלה מהווה אישור על קבלתו של תשלום עבור עסקה, שיכול להתבצע באמצעים שונים כדוגמת מזומן, כרטיס אשראי, הוראות קבע, העברה בנקאית או צ’ק. החוק מחייב הוצאת קבלה מיד לאחר קבלת תשלום. בקבלה יש לרשום את גובה התשלום ופרטים רלוונטיים נוספים כמו סניף בנק ומספר חשבון. כמו כן, התוכנות מפיקות חשבוניות מס קבלה שהינן מסמך המשלב בתוכו קבלה יחד עם חשבונית. למעשה, הפקת ו/או הדפסת חשבונית מס קבלה מאגדת את חשבונית המס והקבלה לכדי מסמך אחד. זהו סוג של מסמך המתאים במיוחד למי שמקבל תשלום מיידי עבור עסקאות, מכיוון שהוא נדרש באיזון בין הסכום ששולם לבין הסך לתשלום.

מסמכים נוספים

מלבד הפקת חשבוניות מס וקבלות, תוכנות לניהול עסק והנהלת חשבונות מפיקות עוד מגוון מסמכים נוספים, כדוגמת חשבונית עסקה שהינה מסמך אשר בדומה לחשבונית מס מחייב את הלקוח בתשלום, אולם הוא משמש לזיכוי הכנסות מהעבר ולא לזיכוי מע”מ ומס הכנסה. כמו כן, לאחר קבלת התשלום יש צורך בהפקת חשבונית מס קבלה.

הזמנת תוכנה להפקת חשבוניות מס

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם בתוכנה להפקת חשבוניות מס ומסמכים נוספים. להזמנת התוכנה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *