לעבוד מסודר עם תוכנה לניהול עסקת קונסיגנציה

מעוניינים לעבוד בקונסיגנציה? רוצים להפיק הסכם רלוונטי עבור סוג זה של עסקה? עם תוכנת מנגר המתקדמת של חברת קריאטיב סופטוור תוכלו לנהל את המלאי שיש לספק לחנות לאחר חתימה על חוזה קונסיגנציה. התהליך מותאם במדויק לצורכי העסק שלכם ותפקידו לעזור לכם לבקר ולנהל את ההליך העסקי באופן מסודר ומאורגן.

מהותה של עסקת קונסיגנציה

עסקת קונסיגנציה המכונה בעברית הסכם מכר מותנה, ובלועזית Consignment Agreement, הינו סוג של חוזה סחיר הנערך בין ספק סחורה שיכול להיות יצרן, יצואן או יבואן לבין גוף קמעונאי שמשווק ומוכר אותה. הסכם זה מורה כי כל עוד הסחורה לא נמכרה היא נותרת בבעלות הספק ומשווקה רק מחזיק בה. לאחר מכירתה יקבל המוכר אחוז מסוים מהעסקה שנקבע מראש. מדובר בסוג נפוץ של הסכמים בתחומי זכיינות וסיטונאות עקב מספר סיבות עיקריות. ראשית, הוא מסייע בהפצת סחורות בהפחיתו את רמת הסיכון של המשווק שאינו נדרש לרכוש את הסחורה ולהסתכן בהספד כספי אם לא ימכור אותה. כמו כן, במידה והמשווק לא מוכר את הסחורה הוא יכול בכפוף להסכם שנחתם, להחזירה לספק ללא שיחויב בתשלום. שיטת עבודה זו מסייעת לחברות קמעוניות לשפר את תזרים המזומנים שלהן. לעיתים קרובות בהסכם קונסיגנציה נקבע שהאחריות על חידוש המלאי הינה על הספק, המבצע אותה לאחר מכירת סחורות על ידי המשווק.

ניסוחו של הסכם קונסיגנציה

חשוב לדעת כי לא קיים נוסח סטנדרטי עבור חוזה קונסיגנציה וכל בית עסק נדרש להפיק הסכם המתאים למאפייניו של הלקוח ולסוג הפעילות העסקית שלו. אנו מציעים לכם תוכנה מתקדמת אשר מסייעת לכם לתפעל את המכירות בסגנון של קונסיגנציה גם ברמת המלאי וגם ברמת ההתחשבנות עם החנות לאחר מכירת הסחורה שהוצבה אצלה.

ניהול עסקת קונסיגנציה

לאחר שלב הסכם קונסיגנציה, תוכנת מנגר תסייע לכם לנהל ולעקוב אחר סחורת קונסיגנציה ולתעד במדויק את מצבה. פעולות מגובות בכל טופס נחוץ לרבות תעודות ניפוק, חשבוניות מס ותעודת הנפקה הפוכה.

הזמנת תוכנה לעסקאות קונסיגנציה

באתר שלנו תוכלו להתנסות בחינם וללא מחויבות בתוכנה לניהול מלאי ועסקאות קונסיגנציה. כמו כן, להזמנת התוכנה, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.