ניהול אנשי שטח

מערכת מסופונים לניהול אנשי שטח

עם תוכנת מנג’ר לניהול אנשי שטח של קריאטיב סופטוור, הכוללת מערכת מסופונים, תזכו למענה מקיף עם מגוון פתרונות לכל צרכי הסוכנים שלכם ברמת VanSale ו/או PreSale. זאת עם קטלוגים מסודרים ומאורגנים הכוללים תמונות ומחירים, המעודכנים באופן אוטומאטי מהמערכת של התוכנה. כך תשלחו את הסוכן שלכם לשטח עם כל הנתונים הנדרשים בזמן אמת עבור ביצוע של הזמנות ולגבייה, וזאת במחיר מדויק ועם זמני אספקה תואמי מלאי.

מערכת מסופונים המשפרת מכירות בשטח

בעזרת מערכת המסופונים, בעלי ממשק פשוט עם תמונות של מוצרים, תזכו לכלי יעיל לשיפור מכירות בשטח. המערכת מאפשרת לאנשי השטח לקלוט הזמנות מחוץ לכותלי העסק בעזרת מסופונים, מחשבים ניידים, סמארטפונים, טבלטים ומכשירי אנדרואיד. איש השטח יקבל בזמן אמת את כל המידע הנדרש עבור הלקוח לרבות מכירות מוקדמות, חובות, צ’קים דחויים ומחירים ששילם בעבר. זאת לצד נתונים עדכניים מהעסק כדוגמת מצב מלאי ועם מגוון מסלולים המסייעים בהגעה ללקוח. כך, בעזרת המסופון תעלה רמת ביצועיו של איש השטח ותשתפר יכולתו לבצע פעולות של מכירה וגביה.

מגוון אפשריות עבודה מהשטח

היכולת של מסופונים לניהול אנשי שטח ולשיפור עבודתם, מבוססת על מגוון אפשרויות המצויות במערכות אלו. לדוגמא:

  • איתור פריטים בהתאם לרכישות שביצע הלקוח בעבר.
  • הפקת הזמנות והעברתן בזמן אמת למשרדי העסק.
  • בדיקת יתרת חוב של לקוחות ומידע מפורט על שיקים דחויים.
  • חישוב של מחיר נטו בהתאמה לדרישות לקוח.
  • התעדכנות במבצעים והטבות.
  • עדכון פריטי קטלוגים.
  • עדכון מצב מלאי לרבות מוצרים שאזלו ומוצרים חדשים.
  • הפקת מסמכים מסוגים שונים לרבות הצעות מחיר, חשבוניות מס, זיכויים ותעודות משלוח.
ממשק מעקב אחר אנשי שטח

בנוסף לשיפור יכולות העבודה של איש השטח, מערכת מסופונים מעניקה למנהלי העסק שליטה גבוהה יותר על עבודת הסוכנים שלהם. ראשית, המערכת מזינה באופן אוטומאטי את תוכנת הניהול מנג’ר ומעדכנת אותה, ומאפשרת מעקב אחר מיקומו של כל עובד ויעדי נסיעה שלו. כמו כן, היא מאפשרת ניתוח של מכירות בהתאם לפרמטרים שונים כמו לקוחות, סוגי פריטים וסיווג איש השטח. בנוסף, בעזרת המערכת ניתן לעקוב אחר התקדמותן של מכירות בהתאם ליעדים שנקבעו מראש.

הזמנת תוכנה לניהול אנשי שטח

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם בתוכנה לניהול אנשי שטח. להזמנת התוכנה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.