ניהול עסק קטן מתחיל בהנהלת חשבונות מקצועית

עובדה ידועה היא שעסקים קטנים בישראל נאלצים להתמודד עם אתגרים בלתי מבוטלים, ורבים מהם נתקלים בקשיים להחזיק את הראש מעל למים, לצמוח ולשגשג. לעובדה זו יש מספר סיבות ובראשן הקושי לנהל בצורה חכמה, מאורגנת ומדויקת את הנהלת החשבונות של העסק, ולהיות עם האצבע על הדופק מול השינויים והתמורות. בית התוכנה קריאטיב סופטוור מציע פתרון שלם ומקצועי לסוגיה זו, בדמות מערכת מנגר – תוכנה לניהול עסקים.

כמה מילים על התוכנה

מערכת מנגר היא תוכנת ניהול עסקים קטנים המתאימה במיוחד לחברות ועסקים קטנים ובינוניים Small Medium Business – SMB שעוסקים במכירת מוצרים ושירותים, כולל גביה ורכש, אשר הנהלת החשבונות שלהם מבוצעת אצל גורם חיצוני כגון משרד רואי חשבון או מנהל חשבונות. ובאמצעותה ניתן להגיע לניהול יעיל ומוצלח של העסק באופן ידידותי מאוד, פשוט ומהיר.

מה יש במערכת מנגר?

בתוכנת ניהול עסק קטן במערכת מנגר יש את כל מה שצריך עבור הנהלת חשבונות יעילה, מסודרת ומתקדמת. כך לדוגמא, התוכנה נותנת מענה לצרכי שיווק ומכירות עם הפקה של כל מסמכי המכירה: חשבוניות עסקה, קבלה ומס, תעודות משלוח, הפקדות וקבלות, עמילי מכס ועוד. כמו כן, באמצעותה ניתן לטפל בצורה מושלמת בתהליך הקדם – מכירתי עם הצעות מחיר, הזמנות וניהול הזדמנויות מכירה. היא גם מספקת מענה לכל צרכי הגביה, עם אפשרות להוצאת דוח גבייה מפורט וביצוע התאמה של כרטסת לקישורים בין חשבוניות לקבלות, הפקת מכתבים לחייבים באופן אוטומאטי, ועוד.

בנוסף, התוכנה מאפשרת לכם לטפל באופן מקיף וברור בנושאי הקניות והרכש של העסק, לרבות בתעודות משלוח, הצעות מחיר, דוח זכאים, הזמנות ותשלומים לספקים. עם התוכנה גם תוכלו להוציא שורה ארוכה של דוחות עבור ניהול מושלם של תחום הגבייה והמכירות, כולל בין היתר דוח מאזן, דוחות רווחיות, תזרים ודוח מעמ. את החומר תוכלו להעביר בפשטות ובקלות אל רואה החשבון או מנהל החשבונות שלכם באמצעות קובץ מחשב המוכר בכל תוכנות ניהול העסקים הסטנדרטיות.

ניתן להתנסות כבר עכשיו בחינם ובלא התחייבות בתוכנת מנגר. כמו כן, לקבלת פרטים נוספים והזמנת התוכנה פנו אלינו דרך האתר או התקשרו לטלפון 1-599-505019.