ניהול תזרים מזומנים לעסק עם הפתרונות של קריאטיב סופטוור

כל בעל עסק יודע כי אין תחליף לניהול תקין, מאורגן וחכם של תזרים מזומנים. ואולם, בפועל עסקים רבים מתקשים לשמור על תזרים חיובי המאפשר להם לבצע פעולות כגון רכש מלאי, שיפור שירותי העסק, התרחבות וכדומה, ואינם נהנים מהרווחים שהושגו בעמל רב. במקרים רבים הסיבה לכך היא התנהלות שגויה מבחינת ניהול תזרים ובדיוק למען מטרה זו אנו מציעים פתרון איכותי ומשולב, שיהפוך את ההתנהלות לנכונה, מדויקת ומיטבית.

פתרון משולב של שתי תוכנות

לאור שנים רבות של מתן פתרונות תוכנה לניהול עסקים ולהנהלת חשבונות, אנו מודעים היטב לצרכיהם של לקוחותינו, החל מעצמאיים ועד לחברות גדולות. אחת הסוגיות המרכזיות שעימן מתמודדים עסקים מכל סדר גודל ותחום פעילות, הוא ניהול תזרים מזומנים בעסק. לכן יצרנו עבורכם פתרון המבוסס על שתי תוכנות הפועלות בסנכרון מושלם ללא צורך בהעברות קבצים. התוכנה הראשונה היא מנגר שלנו הכוללת מודולים רבים לניהול עסקים, ובהם גם מודול ייעודי עבור ניהול תזרים מזומנים. בין היתר, בעזרת המערכת תוכלו להפיק דוח צפי הכולל צפי הוצאות והכנסות לרבות ביטוח לאומי, ניכויים, מס ערך מוסף, משכורות, ביטוחים וכדומה. כמו כן, הדוח כולל תנועות חשבונאיות בכרטיס הבנקאי שמקורן בתנועות עתידיות ובמזומנים שקיימים בקופה. באמצעותו תוכלו לצפות את המצב התזרימי לתאריכים מבוקשים ותקופות שונות ברמה היומית, השבועית והחודשית.

כאמור, הפתרון עבור ניהול תזרים מזומנים לעסק שאנו מציעים מבוסס על שתי תוכנות, כאשר השנייה נקרא אמיר תזרים והיא ייעודית לנושא זה. מדובר בתוכנה המסונכרנת עם חשבונות הבנק שלכם ועימה אפשר לתכנן את תזרים המזומנים באופן שנתי על בסיס חודשי לאור הגדרות שונות, וכן באופן שבועי ויומי, למשל באמצעות הגדרת תקציב לצקים ומעקב אחרי תאריכי הגבייה. הפעילות המקבילה עם שתי התוכנות ללא צורך בהעברות של קבצים, מספקת אמצעי יעיל מאוד וצפי מדויק של תזרים המזומנים, ומכאן קבלת החלטות מושכלות לטווחים קצרים וארוכים, ושליטה על מועדי תשלום הולמים.

האם להעביר את ניהול התזרים לרואה החשבון?

לא מעט עסקים נוטים להעביר את ניהול התזרים לידיו של רואה חשבון חיצוני, אך במקרים רבים מדובר בטעות. יש להבין את החשיבות העצומה של שליטה מלאה ובזמן אמת על התזרים לצורך קבלת החלטות והבנת הרווחיות הכללית, וכמובן כדי להימנע ממחסור ומכניסה למשבר. ואולם, העברת הניהול לידיו של רואה החשבון מנתקת לעיתים את בעלי העסק מהמצב התזרימי, בעוד רואה החשבון הממוצע לפחות נכון להיום, לא נוהג לספק את את הנתונים בזמן אמת, הנחוץ לחיזויים והחלטות פיננסיות של העסק. על כן, אנו ממליצים בחום להשאיר את ניהול התזרים בידי גורמים בארגון האמונים על כך, ולהסתייע בתוכנות המתקדמות שאנו מעמידים לרשותכם.

באתר שלנו תוכלו להתנסות כבר עכשיו בתוכנות ניהול תזרים מזומנים, ללא עלות או התחייבות. להזמנת התוכנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.