תוכנה להדפסת ברקודים בעסק

רוצים להפסיק את התלות בבית דפוס להפקת מדבקות ברקוד? עם חברת קריאטיב סופטוור תוכלו להוריד ולהתנסות בחינם בתוכנת מנגר לניהול עסק הכוללת גם תוכנת ברקוד להורדה. כך תזכו בבית העסק בתוכנה להדפסת ברקודים עבור מגוון סוגי מוצרים וצרכים, ועם פורמטים שונים המוכתבים מראש. מדובר במענה יעיל, חסכוני ומהיר שהינו חיוני לתפקוד העסק, המאפשר זיהוי ותמחור מוצרים וכן משמש להזמנות לקוח ולתעודות משלוח לספקים.

על הפקת מדבקות ברקוד

תוכנת ברקוד שלנו חיונית לשיפור וייעול תפקוד העסק. היא מאפשרת לייצר במהירות מדבקות ברקוד המקטלגות סחורות ומוצרים על בסיס אותיות, או מסופקות ומעוצבות בהתאם לצרכים שלכם בין היתר מבחינת גודל, סוג וצורת המדבקה. את המדבקות המופקות ניתן להדפיס בעזרת מדפסות טרמיות פשוטות הנמכרות בכל חנות לציוד מחשב היקפי. מלבד תוכנה מקצועית ופשוטה לשימוש המסופקת על ידינו, הפקת מדבקות ברקוד מבוססת על התפתחות תחום המדפסות הטרמיות בעשור האחרון. התפתחות זו מורידה את התלות בבתי דפוס ומאפשרת לכל בית עסק הפקה של מדבקות ברקוד בהתאם לצורך, בכל עת ומכול סוג. כמו כן, המדבקות המופקות על ידי מדפסות אלו הינן הרבה יותר עמידות מנייר והדפסה רגילה מפני רטיבות, חשיפה לאור וחום, שפשופים ודהייה. ניתן להדביקן על גבי חומרים שונים כדוגמת פלסטיק, זכוכית, מתכת ועץ. את קריאת המדבקות עצמן מבצעים מסופונים קוראי ברקוד המעבירים את הנתונים המתקבלים למאגר ממוחשב של בית העסק.

התועלת שבהדפסת ברקוד

הדפסת ברקודים תורמת לשיפור תפקודם של עסקים ומייעלת את עבודתם השוטפת. בין היתר היא מעולה לחנויות ורשתות קמעוניות, מעבדות וגם עבור אנשי מקצוע כמו עורכי דין הרוצים לייעל את ארגון ניירת משרדם. בנוסף התוכנה חיונית לבתי עסק, חברות ומפעלים המחזיקים ומנהלים מלאי גדול ומגוון של פריטים, הנדרשים לקטלוג יעיל המסייע בזיהוי ואיתור המוצרים וקבלת מידע עדכני אודותיהם. בנוסף הברקודים מספקים פורמט ברור ואחיד המסייע בניהול מלאי ובספירתו התקופתית, דבר החוסך את הצורך בספירת מלאי ידנית עבור כל פריט. וזה עוד לא הכול: עבודה עם ברקוד תורמת לשיפור ניהולו של העסק בעוד מגוון היבטים לרבות שיפור עבודה מול ספקים, ארגון מחסן, הפקתם של דוחות סטטיסטיים וביצוע של מכירות.

הזמנת תוכנת להדפסת ברקודים

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם במערכת מנגר הכוללת תוכנה מיוחדת להדפסת ברקודים. בנוסף, להזמנת התוכנה, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.