תוכנה להצעות מחיר

Manager  – תוכנה להצעות מחיר

הצעת מחיר היא אחד המסמכים החשובים ביותר בדיאלוג מול הלקוח, המיועד לשקף מודל עסקי מוצלח טמעודד רכישה והמספק את מירב הרווחיות לעסק. עם Manager של קריאטיב סופטוור תזכו בתוכנת ניהול איכותית ומתקדמת הכוללת בתוכה גם תוכנה להצעות מחיר. התוכנה מתאימה לעסקים וחברות עם הנהלת חשבונות חיצונית, המוכרים מוצרים ושירותים ואשר מבצעים פעולות של רכש וגבייה.

יתרונות תוכנה להצעת מחיר

בעזרת תוכנה להצעת מחיר של חברתנו תוכלו לתכנן ולבנות ביעילות, דיוק ומהירות הצעות מחיר עבור הלקוחות של העסק. לתוכנה יכולת מהירה להוצאת נתונים המאפשרת ביצוע של חתכים של הצעות מחיר מהעבר. כך תוכנה זו תחסוך לכם זמן יקר ותעניק לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר עבורכם ועבור הלקוחות שלכם. וזה עוד לא הכול: התוכנה גם מבצעת מעקבים אחר הצעות מחיר ומודיעה אודות כאלו שנותרו ללא תגובה.

תוכנה איכותית מבית טוב

על ידי בחירה בתוכנה שלנו להצעות מחיר ושירותי ניהול נוספים, תזכו בשירותי חברה ותיקה ומוערכת הפועלת כבר מעל לשני עשורים בתחום. כמו כן, תקבלו תוכנה הרשומה ומוכרת על ידי שלטונות המס, בעלת מערכת ידידותית למשתמש עם ממשק גראפי אינטואיטיבי הפועל בקלות עם ווינדוס, SQL, אקסל, XML ודואר אלקטרוני. בנוסף, אנו מפעילים מרכז שירות ארצי עם אנשי מקצוע מיומנים ואדיבים המספקים שירותי תמיכה טכנית והדרכות במהירות ויעילות. ואם אין זה מספיק, אתם מוזמנים להתנסות באופן מיידי ובחינם בתוכנה ולהתרשם מביצועיה.

לא רק הצעת מחיר

מלבד הצעת מחיר, התוכנה המודולארית שלנו גם תנהל את כל המלאי והרכש של העסק שלכם באופן מקיף, יעיל ופשוט. תוכנת הרכש תטפל בכל שלבי הרכישה מספקים שונים, החל משלבי הצעות מחיר להזמנות, קליטת סחורה, חיובים ותשלומים. זאת בעוד שבתוכנת ניהול מלאי תוכלו להגדיר קטלוג פריטים על ידי העתקתה ישירות מתוכנת אקסל. כמו כן, לכול פריט במלאי אפשר לצרף תמונה לצד כל פרט נוסף המתאר אותו. גם ניתן לצרף לתוכנת המלאי והרכש מערכת הנהלת חשבונות ומערכת ניהול מכירות, וכן לייצא תנועות למערכות אחרות כמו אקסל או תוכנות הנהלת חשבונות נוספות.

הזמנת תוכנת להצעת מחיר

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם בתוכנה להצעת מחיר ותוכנות נוספות לניהול העסק. להזמנת התוכנה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.