תוכנה לניהול הוצאות והכנסות

לשלוט בתקציב העסק עם תוכנה לניהול הוצאות והכנסות

עם תוכנות ניהול עסק והנהלת חשבונות של חברת קריאטיב סופטוור תקבלו תוכנה לניהול הוצאות והכנסות יעילה ומתקדמת. התוכנה תספק לכם מעקב אחר ההוצאות וההכנסות ותאפשר ניהול נכון של תקציב העסק בכל מחשב ומקום, ובכל עת.

הצורך במעקב אחר הוצאות והכנסות

לכל עסק וחברה יש הכנסות והוצאות המשתנות בהיקפן, אחריהן יש לעקוב ולנהל באופן נכון, מדויק ומקצועי. לצורך הגעה ליעדים אלו באופן המהיר והיעיל ביותר, חברתנו מציעה תוכנה לניהול הוצאות והכנסות מתקדמת, יעילה ופשוטה לשימוש. התוכנה תעניק לכם שליטה הרבה יותר מלאה בהוצאות ובהכנסות ותסייע בהפיכת העסק לחסכוני, יעיל וכמובן ריווחי.

תשובה לשאלות בסיסיות

לכל בעל עסק יש מספר שאלות בסיסיות הקשורות להוצאות והכנסות, הנשאלות באופן שוטף ואשר התשובה אליהן מעניקה שליטה במערך הפיננסי. מדובר בשאלות כדוגמת לאיפה ומתי הכסף של העסק יוצא, מהו צפי ההכנסות המדויק של וכיצד לנהל את הוצאות העסק. שאלות אלו ודומות מקבלות מענה מקצועי ושלם עם תוכנה לניהול הוצאות והכנסות שאנו מספקים. התוכנה תנהל את הכנסות והוצאות העסק שלכם בעזרת טבלה נוחה ופשוטה, המאפשרת ארגון נתונים שונים כמו סיווג של סוגי הוצאות והכנסות, תאריכים, חשבונות בנק ועוד. בעזרת כלי יעיל זה מצב ההכנסות והוצאות יתחיל להתבהר, יתגלו פריטים שונים שחמקו מכם ותת’בל תמונה הרבה יותר מדויקת וברורה לגבי מצבו הפיננסי של העסק.

תוכנה מתקדמת וחכמה

מלבד יצירת טבלה ומעקב אחר כל סוגי הוצאות והכנסות, התוכנה שאנו מספקים כוללות עוד מגוון פונקציות ופעולות חכמות, מתקדמות ויעילות. בין היתר היא מתחברת למערכות ניהול חשבונות נוספות בבית העסק או אצל רואה או מנהל החשבונות, וכך ניתן לעדכן מערכות אלו ולקבל מידע בכל מועד אודות מצב ההכנסות וההוצאות. את המידע ניתן לקבל לכל מחשב וגם לטלפון הסלולרי. בנוסף, התוכנה מחוברת למערכת ניהול תקציב ומאפשרת קבלת דוחות רווח והפסד ותזרים מזומנים מתקופות שונות, ולהשוותן ולנתחן מול תקופות אחרות.

תוכנה לניהול הוצאות

בעזרת תוכנה לניהול הוצאות תקבלו רישום מדיוק של ההוצאות שלכם והיותן מוכרות לצורכי מס. כידוע, לכל חברה יש הוצאות מיוחדות משלה המוכרות על ידי רשות המיסים באופן מלא או חלקי כדוגמת אחזקת רכב, טלפונים סלולריים, ארוחות לעובדים וכיבודים לאורחים, וכן הוצאות כדוגמת תשלומי מים, ארנונה, משכורות וחשמל. בנוסף, ישנן הוצאות מוכרת לקיזוז מע”מ.

הזמנת תוכנת להוצאות והכנסות

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם בתוכנה להוצאות והכנסות לעסק. להזמנת התוכנה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.