תוכנה לניהול כספים עבור עסק קטן

כל עצמאי ובעל עסק קטן עוסק מורשה או עוסק פטור מודע לחשיבות של ניהול כספים מדויק, מאורגן ואחראי. ואולם, בפועל ניהול עסק קטן כולל התמודדות עם אתגרים רבים על בסיס יומיומי, החל במגע עם לקוחות פוטנציאליים, דרך הזמנות מספקים ועד לגבייה, כך שקשה למצוא את הזמן להתנהלות ראויה מבחינת ניהול הכספים. בדיוק למען מטרה זו אנו מעמידים לרשותכם את תוכנת Junior PRO התפורה במיוחד לצרכיהם של עסקים קטנים.

הקשיים הכספיים של עסקים קטנים

אין כמעט תחום בשוק המקומי שאינו רווי בתחרות, דבר המחייב את בעלי העסק הקטן להיות עם היד על הדופק, להשתפר, לשכלל את השירות וכמובן לעמוד בהתחייבויות. פעמים רבות בעסקים קטנים חובש המנהל מספר כובעים, מה שמוביל לעיתים לאובדן שליטה על הפן הכספי ולהתנהלות בלתי יעילה. כתוצאה מכך, אפילו עסקים שאמורים לפעול ברווחיות מגיעים לקשיים כלכליים, ולעיתים אף למשברים של ממש. מצבים אלו יכולים היו להימנע על ידי תוכנה לניהול כספים שעושה את העבודה בצורה מסודרת, מאורגנת ויעילה, ועל הדרך חוסכת לכם הרבה זמן וכסף.

כמה מילים על התוכנה שלנו

את תוכנת Junior PRO פיתחנו במיוחד עבור עסקים קטנים הפועלים בתקציב מצומצם אך נדרשים למגוון רחב של אפשרויות, המוצגות בפניהם בצורה פשוטה, ברורה וידידותית. את התוכנה ניתן להתקין על מחשב בודד ועד 4 מחשבים בלי שרת, לפי דרישות השירות והחומרה, ובכך ליהנות משליטה מצוינת על ביצועי העסק, מחיסכון בהוצאת על פנקסי קבלות וחשבוניות, משיפור מהותי של הגבייה, וגם משיפור של תדמית העסק. התוכנה מספקת מגוון יתרונות משמעותיים, המתחילים בממשק קל לתפעול וידידותי למשתמש, שאותו ניתן לרכוש באופן מקוון ולהתחיל לעבוד עימו באופן מיידי. מלבד זאת, ניתן גם להתנסות בתוכנה בחינם ללא התחייבות דרך האתר שלנו. ואם לא די בכך, לקוחותינו זוכים לתמיכה שוטפת של אנשי מקצוע מיומנים בכל סוגיה הקשורה לתמיכה טכנית והדרכה, מטעם בית תוכנה בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים בתחום תוכנות הניהול. יש לציין כי את התוכנה ניתן לרכוש במגוון מסלולים וחבילות המשתלמות לכל עסק.

למידע נוסף על התוכנה, לקבלת הכוונה מקצועית ולביצוע הזמנות, פנו אלינו בטלפון 1-599-505019.