תוכנה לניהול לקוחות

תוכנה לניהול לקוחות מבית טוב

זקוקים לתוכנה לניהול לקוחות בעברית? תוכנת ניהול מאגר לקוחות, ניהול עסק והנהלת חשבונות של קריאטיב סופטוור תספק לכם מענה שלם, עם התאמה מלאה לכל צורך והגדרות תקציב.

תוכנה מבית טוב

חברתנו מתמחה כבר מעל לעשרים שנה בפיתוח, שיווק והטמעה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וחכמים, הנדרשים לצרכי ניהול עסקים בכל קנה מידה. מאחורי חברתנו שורה ארוכה של מודלים לרבות תוכנת מנג’ר, טופיק,  Cruise Controlו – JuniorPro. מודלים אלו מבוססים על תוכנות חדשניות ויעילות, פשוטות לשימוש ומהירות להטמעה, המספקות מענה לצרכי מקצועיים שונים כדוגמת ניהול ישובים, ניהול עסקים, ניהול חנויות אינטרנט ופתרונות תוכנה לניהול לקוחות. התוכנות מוצעות במסלולים וחבילות שונות כך שכל בית עסק יכול לבחור בפתרונות הטובים ביותר עבורו ומותאמים להגדרות תקציב. בנוסף, לרשותכם עומדת מחלקת שירות לקוחות המחויבת לספק מענה מקצועי ואישי באופן מהיר ואדיב.

מערכת לניהול לקוחות CRM

בתוכנת מנג’ר לניהול עסק, מערכת ניהול לקוחות מבוססת על תוכנת CRM. התוכנה כוללת מגוון אפשרויות פרקטיות וקלות ליישום ושימוש עבור שמירת קשר שוטף עם לקוחות העסק, בין אם קיימים או פוטנציאלים. המערכת תספק לכם מעקב יעיל ונוח אחר לידים עבור הזדמנויות מכירה באופן מקצועי ורציף, אשר יכול לתרום משמעותית להגדלת מכירות העסק. שירותי מערכת CRM כוללים בין היתר:

  • מנג’ר מאפשרת לתעד פניות של לקוחות פוטנציאלים, לקלוט ולתעד כל פרטי יצירת קשר עימם לצד פרטי שיחות עם הלקוחות ומועדיהן. את המידע ניתן לנהל עם תזכורות למעקב והליכי מכירה וכן להוסיף אליו קבצים רלוונטיים.
  • מערכת ניהול לקוחות מנג’ר מסונכרנת באופן מלא עם תוכנת אאוטלוק וההתראות שהיא מקבלת. כמו כן, המערכת יודעת ליצור התאמה בין היומן של גוגל לאאוטלוק ולהעביר את המידע למכשירי סלולר חכמים. תכונות אלו מעניקות רמה אופטימאלית של זמינות בכל מועד ומקום עבור מידע ונתונים של הזדמנויות והליכי מכירה.
  • התוכנה שלנו מאפשרת לנהל באופן חכם ויעיל הליכי והזדמנויות מכירה, עם ניתוח מדויק ועדכני של כל מצב וכן קביעת סדרי עדיפויות בהתאם לקריטריונים שונים, לרבות סוג מוצר, סכום עסקה, מיקום המכירה וזמני יצירת קשר.
  • וזו רק ההתחלה – בעזרת התוכנה שלנו תוכלו לבצע עוד מגוון פעולות חיוניות לניהול לקוחות, כגון ייצור דוחות סטטיסטיים, תיק לקוח, שמירת קשר עם לקוחות, מערכת הזמנות, דיוורים ישירים לפי פילוח ועוד.
הזמנת תוכנה לניהול לקוחות

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם במערכת ניהול לקוחות ללא צורך בהתקנה. להזמנת התוכנה, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.