תוכנה לניהול לקוחות – מנג’ר CRM

בבסיסה תוכנת ניהול עסק MANAGER הינה תוכנה לניהול לקוחות (CRM) וקיימת בה אפשרות פשוטה ויעילה לשמירה על קשר רציף גם עם לקוחות קיימים וגם עם לקוחות פוטנציאליים הנמצאים בתהליך מכירה. מעקב אחרי הזדמנויות מכירה (לידים) בתוכנת המנג’ר מאפשר שמירה על קשר רציף עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים בצורה מעודכנת ומקצועית. עדכון שוטף של מערכת הזדמנויות המכירה יכול להגדיל את מכירות העסק בצורה משמעותית.

294-558-1-CRM-contacts-list

ניהול תהליך מכירה עם לקוחות חדשים (לידים)

בתוכנת ה Manager  ניתן לתעד כל פנייה של לקוח פוטנציאלי ולרשום את כל הפרטים שלו, את הפרטים של כל שיחה איתו בכל תאריך, ניתן להצמיד קבצים רלבנטים ולקבל תזכורות חיות בתאריך הבא שרוצים ליצור בקשר ולבצע מעקב.

294-558-2-CRM-accout-management-screen

סנכרון מלא של תהליכי המכירה

מערכת ה CRMהמובנית במנג’ר מאפשרת סנכרון מלא עם תוכנת OUTLOOK ובכך סנכרון של מועד השיחה הבא או הפגישה. ניתן גם לייצר סנכרון בין האאוטלוק ליומן של גוגל ומשם למכשיר האייפון לזמינות כל נתוני תהליכי המכירות המנוהלים באמצעות תוכנת ניהול לקוחות מנג’ר תחת ידו של איש המכירות בכל מקום ובכל זמן.

 

294-558-3-CRM-contact-card

ניהול חכם של תהליכי מכירה

שאילתות חכמות מאפשרות לנתח עם מי צריך להיות בקשר היום ולנהל סדרי עדיפויות ע”פ פרמטרים כמו: סכום עסקה, נושא, מוצר, אזור גיאוגרפי וכו’ עם מי להיות בקשר ומתי.

 

דוחות וסטטיסטיקה

המערכת מאפשרת ליצור דוחות סטטיסטיים של הזדמנויות המכירה הכוללות סכום הכנסה פוטנציאלי, סכום ממוצע לעסקה ועוד. ליצור נושאים לחיתוכים לפי הצורך ובהתאמה אישית, לייצר הצעות מחיר והזמנות בלחיצת כפתור.

294-558-1-CRM-contacts-list

שמירה על קשר עם לקוחות קיימים

294-558-5-CRM-opportunity-card

בתוכנה לניהול לקוחות מנג’ר לכל לקוח יש תיק לקוח הכולל תיעוד של כל ההתקשרות עם הלקוח המסוים הזה בכל הנושאים החל מניהול תהליכי מכירה, הצעות מחיר, שיחות טלפון (FOLLOW-UP), תמיכה, הזמנות, חשבוניות פתוחות וכו’
ניתן להצמיד מסמכים או קבצים ללא הגבלה וכן, ליצור תזכורות לגבי מועד השיחה הקרובה.

לכל לקוח וספק ניתן לנהל את רשימת אנשי הקשר שלו על כל הפרטים הרלבנטיים כולל שעות עבודה, מייל אישי, תחביבים, ימי נישואין ועוד.

דיוור ישיר לפי פילוח – ניתן לשלוח מייל ברכה ליום הולדת או ליום נישואין לקבוצת אנשי קשר לפי פילוח המוגדר מראש על ידי המשתמש.