הפקת חשבוניות מס באינטרנט

היתרונות של הפקת חשבוניות מס באינטרנט

עם התוכנות המובילות לניהול עסקים של חברת קריאטיב סופטוור תוכלו להפיק חשבוניות מס באינטרנט. שירות מתקדם זה מעניק לעסקים קשת רחבה של יתרונות מהותיים, המאפשרים להם לייעל את עבודתם ולהתאים לטכנולוגיות של שנות האלפיים. לפניכם רשימה של חלק מהיתרונות שחשבוניות אלו מספקות.

  • ייעול עבודת העסק – הפקת חשבונית מס באינטרנט באמצעות תוכנה מתקדמת ופשוטה לשימוש תורמת ליעלות עבודת עסקים בכל קנה מידה ובכל ענף במשק.
  • ארגון עבודת המשרד – הפקתן של חשבוניות ממוחשבות מאפשרת את שמירתן באופן מסודר בהתאם לקטגוריות מבוקשות כמו תאריך, סוג עסקה או שם לקוח. כך, בעת הצורך ניתן למוצאן ולשלפן בקלות. ארגון זה גם מקל על איתור חשבוניות עבור רשות המיסים ומונע מצבים של אובדן חשבוניות שיכולות להיעלם בעת שליחתן בדואר או בגין אי סדר במשרד.
  • הנהלת חשבונות – בהיותן מסודרות ומאורגנות בתוך קבצי מחשב, הן מפשטות ומייעלות את התקשורת של בית העסק עם רואה או מנהל החשבונות שלו. במקום להעביר אל רואה החשבון ערמות של קלסרים, כל שיש לעשות הוא להעביר לו למייל בלחיצת כפתור את הקבצים הרלוונטיים.
  • חסכון כספי – מעבר לחשבוניות און ליין יחסוך לכם את העלויות המשרדיות הרבות הכרוכות בהפקת חשבוניות ידניות, הכוללות תשלום לבית דפוס, שליחת הקבלות בדואר ועלויות כוח אדם הנדרש להתעסק במשימות אלו.
  • ייעול זמנים – הפקת חשבוניות וקבלות ידניות ללקוחות וספקים הינה משימה הגוזלת זמן יקר לבית העסק, בייחוד אם מדובר בארגון השולח עשרות או מאות חשבוניות מדי חודש. מנגד, תוכנה מקצועית להפקת חשבוניות באינטרנט תייעל ותקצר את משך הפקת החשבונית באופן משמעותי.
  • חסכון במקום – קלסרי פנקסי חשבוניות שהחוק דורש לשמור שבע שנים אחורה, הינם מסמכים הגוזלים מקום רב בבית העסק שלכם. המקום יתפנה על ידי מעבר לחשבוניות דיגיטאליות שכל נתוניהן מאוחסנים במחשב שלכם או בשירותי ענן.
  • בכל מקום וזמן – הפקת חשבונית באינטרנט אינה מוגבלת לבית העסק ולמעשה ניתן לבצעה מכל מקום ובכל זמן, בין אם ממחשב נייח או נייד, טאבלט או סמארטפון.
  • רמת אבטחה – שליחת חשבונית באינטרנט עם חותמת דיגיטאלית מאובטחת יותר ובטוחה מזיופים, שינויים או אובדן מאשר שליחתה בדואר.
  • ידידותי לסביבה – שימוש בחשבוניות אלקטרוניות חוסך הרבה מאוד נייר ובכך תורם לשמירה על הסביבה ומסייע במיתוג חברתכם כעסק ירוק.

הזמנת תוכנה להפקת חשבוניות לאינטרנט

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם בתוכנה להפקת חשבוניות באינטרנט. להזמנת התוכנה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *