תוכנת הנהלת חשבונות לעסקים קטנים

הזמנת תוכנת הנהלת חשבונות לעסקים קטנים

בחברת קריאטיב סופטוור תוכלו להזמין תוכנת הנהלת חשבונות לעסקים קטניםManager Premium המיועדת לעסקים בכל ענף ותחום, החל ממשתמש אחד ועד למאה משתמשים. התוכנה מצוינת לעצמאים, חברות העוסקות בשיווק ומכירה, ליצרנים קטנים, חנויות מסחר אלקטרוני, יצואנים, נותני שירותי מעבדה, ועוד.

היא מאגדת בתוכה את צורכי הנהלת החשבונות של העסק באופן יעיל, נוח ומקצועי לרבות התאמות כרטסת ובנק, דיווח למוסדות רלוונטיים, קליטת פקודות יומן מהירה, ועוד. כל זאת לצד צרכי ניהול נוספים בהתאמה אישית הכוללים ניהול מאגרי לקוחות, מכירות ושיווק, ניהול הזדמנויות מכירה, קניות ורכש, דוחות, גביה, תהליכי ייצור וניהול מלאי.

תוכנה מקצועית ומקיפה

תוכנה להנהלת חשבונות לעסק קטן הינה תוכנה מקצועית, חכמה ומתקדמת המבוססת על טכנולוגיה עצמאית וגמישה, עם יכולות גבוהות במיוחד להתאמה אישית. בין היתר, התוכנה מספקת מסמכי מכירה שונים הכוללים חשבון עסקה, חשבונית מס, הודעות חיוב וכולי, וכן כוללת סוגים רבים של כרטיסיות, פקודות יומן מתקדמות, שאילתות ודוחות לבקרת כספים אופטימאלית, מערכת מע”מ עם בטחון כפול, ומערכות מיוחדות להתאמות. מעבר לכך, התוכנה מסופקת במגוון מודלים ומסלולים באופן המאפשר לבנות עסקאות מותאמות לתקציב שלכם.

לתוכנה ממשק גרפי ידידותי לשימוש ואינטואיטיבי הפועל בקלות עם ווינדוס, SQL, דואר אלקטרוני, ממשק מלא עם אקסל ו-XML. אם תרצו, בתוכנה זו תוכלו לעבוד רק עם המקלדת, וזאת לצד אופציה לעבודה בטכנולוגיית ענן באינטרנט המאפשרת לכל לעבוד מכל מקום ובכל זמן.

הנהלת חשבונות מתקדמת

כל פונקציה שיש בתוכנת הנהלת החשבונות שלנו מתוכננת לספק מענה אופטימאלי. כך למשל, מערכת פקודות היומן מוזרמת ביעילות ובמהירות תוך כדי ביצוע בדיקות והתראה מפני טעויות. כמו כן, ליומן אפשרות לשתילתם של ערכים ולמערכת פקודות חוזרות, לצד בחירה בין עבודה על יומן זמני או נתונים המועברים ישירות אל ספרי הנהלת חשבונות. כמו כן, ניתן לבחור בין הזרמת פקודות ליומן לרוחב או לאורך בדומה לאקסל. דוגמה נוספת לאיכות התוכנה שלנו הינה כל הקשור לניהול כרטיסי הנהלת חשבונות באופן יעיל, נוח ומורחב, עם קליטה אוטומאטית של נתונים ישירות מאתר מס הכנסה, וכן תיק כרטיס עבור תיעוד של תזכורות והערות לצד אפשרות לצירוף בלתי מוגבל של מסמכים סרוקים.

הזמנת תוכנה לניהול חשבונות לעסקים קטנים

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם בתוכנת הנהלת חשבונות לעסקים קטנים. להזמנת התוכנה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.