דוגמא לדוח תזרים מזומנים של העסק

בית התוכנה קריאטיב סופטוור מעמיד לרשותכם פתרון מצוין עבור ניהול תזרים המזומנים בעסק. בקרה על התזרים מאפשרת לבעל העסק שליטה על חשבון הבנק גם בטווח הקצר וגם לצפות מצבים של עודף מזומנים או חוסר מזומנים בטווח הארוך. לדוח תזרים מזומנים לדוגמא יש תפקיד משמעותי בבקרה זאת וככל שהוא יותר נגיש וברור כך הוא משקף בצורה יעילה יותר.
בשורות הבאות נדבר על דוח התזרים ועל הפרטים שניתן לכלול בו.

מטרתו של דוח תזרים מזומנים

לפני שאתם מפיקים תזרים מזומנים לדוגמא חשוב להזכיר מהי מטרת הדוח. מדובר במסמך שנועד להציג את השימוש שאתם עושים בכספים שונים שהגיעו לעסק בהתאם למקורות שלהם, המצויים בחשבון הבנק, כמזומנים בקופה, ובקופות חיסכון והשקעה שונות (במידה שהם ניתנים למשיכה מיידית). כך לדוגמא, הדוח יכול להציג עסקאות למכירת מוצרים ושירותים בדגש על הכספים שהתקבלו, ומצד שני תשלומים עבור ביטוחים, משכורות ומימון של רכישות שונות. באמצעות הדוח ניתן לקבל מידע ותמונה טובה על מצבו הפיננסי של העסק, לקבל החלטות בטווח הקצר והארוך, להעריך את כושר הפירעון של הלוואות והתחייבויות כלכליות, ולהבין את הערך הכולל של העסק. בתוך כך, הדוח מספק מידע על מקורות המימון של השקעות העסק, דרכי השימוש בעודפי מזומנים, והבנת הקשר בין מצב המזומנים ובין הפעילות העסקית.

כיצד בונים דוח תזרים מזומנים

כאמור, דרך האתר שלנו תוכלו לבנות דוגמא לדוח תזרים מזומנים, וכמובן, לאחר שתרכשו את התוכנה תוכלו להעמיק ולדייק את השימוש באופן נרחב. באופן כללי, הדוח צריך להתייחס לתזרים המזומנים כתוצאה ממימון, מהשקעות ומפעילות שוטפת. הכוונה בפעילות שוטפת היא לתשלומים לספקים ולעובדים, קבלת מזומנים ממכירת מוצרים ושירותים, עמלות שהעסק גובה וכדומה. את הדוח ניתן לבנות בגישה הישירה או העקיפה באמצעות הפתרונות שאנו מספקים עבור ניהול תזרים מזומנים. מדובר בפתרון המהווה חלק מתוכנת מנגר שמיועדת לניהול עסקים וכוללת מודול ייחודי לניהול תזרים, המאפשר להפיק דוח צפי עם כל ההכנסות וההוצאות, לרבות תנועות חשבונאיות בכרטיס הבנקאי, ובעזרתו אפשר לצפות את תזרים המזומנים ברמה החודשית, השבועית והיומית. ניהול תזרים מזומנים, מאפשר תכנון ברמה חודשית, שבועית, יומית ושנתית.

לקבלת הכוונה וסיוע

אם אתם זקוקים לסיוע בבניית דוח תזרים מזומנים לדוגמא באקסל או בתוכנה אחרת, תוכלו לפנות אל נציגי קריאטיב סופטוור. אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולספק הכוונה מקצועית לשימוש בפתרונות ניהול התזרים שלנו. כמו כן, ניתן לפנות אלינו לביצוע הזמנות דרך האתר ובטלפון 1-599-505019.