הוזלת מחיר מדבקות ברקוד

רוצים לחסוך בהוצאות שוטפות וגם לייעל את עבודת העסק? כדאי לכם לעבור להפקה עצמאית של ברקוד באמצעות תוכנת מנגר של חברת קריאטיב סופטוור. בעזרת התוכנה לא תהיו תלויים בבית דפוס וגם תוזילו את מחיר מדבקות ברקוד הדרושות לכם. כל שעליכם לעשות הוא לרכוש את התוכנה שלנו המוצעת עם תקופת התנסות בחינם וללא התחייבות ועם תמיכה מקצועית, ולהוסיף לכך רכישת מדפסת מדבקות ברקוד במחיר לא יקר המוצעת בחנויות השונות המוכרות ציוד מחשוב היקפי.

יתרונות הפקת מדבקות ברקוד

הפקת מדבקות ברקוד מעניקה לעסק שורה ארוכה של יתרונות. העיקריים שבהם הינם:

  • הוזלה משמעותית במחיר הפקת מדבקות ברקוד.

  • הפקת ברקודים בתוך המערכת ללא צורך לייבא נתונים.

  • הפקת ברקוד בהתאם לצורך באופן מיידי, מדויק ומהיר.

  • הפקת מדבקות בהתאמה אישית מלאה.

תוכנה מתקדמת ואיכותית להדפסת ברקוד

באמצעות תוכנת מנגר של חברתנו תזכו בכלי יעיל להפקת והדפסת מדבקות ברקוד במחיר משתלם. מדובר בתוכנה פשוטה וידידותית למשתמש המתממשקת לפעולות ניהול שונות כמו ניהול מלאי, קופות ממוחשבות, הזמנת לקוח או תעודות משלוח. התוכנה שימושית לחברות ועסקים מכל ענפי המשק כדוגמת מפעלי תעשייה כבדה והייטק, רשתות מזון, חנויות ורשתות קמעוניות, מעבדות ועוד.

מדפסת טרמית להדפסת ברקוד

לשם הדפסת ברקוד עליכם לרכוש בחנויות לציוד היקפי למחשבים מדפסת טרמית פשוטה ומומלצת. כך למשל, תוכלו לרכוש מדפסת של המותג האמריקאי זברה, ייעודית להפקתן של מדבקות. בעזרת מדפסת זו תזכו לשלוט באופן מלא בהפקת מדבקות ברקוד לעסק שלכם לרבות עיצוב המדבקה, גודלה והכמות הנדרשת. מדובר במדפסות קומפקטיות, לא יקרות, עמידות ופשוטות לשימוש הפועלות על עקרון העברה טרמית היוצרת הפרדה ברורה בין מצע ההדפסה לדיו, ומעניקה רמת דיוק גבוהה של הדפסה ללא מריחות ועם רמת עמידות גבוהה וממושכת של ההדפסה ללא דהיות. פעולה זו נוצרת על ידי הזנת גליל נייר המתחמם ומלחים את הדיו לתוך נייר מדבקת הברקוד. כמו כן, במדפסות אלו נעשה שימוש בנייר מיוחד אשר עבר הליכים כימיים התורמים לעמידותו. באמצעות שיטה זו מתקבלות הדפסות איכותיות וחדות של ברקוד.

הזמנת תוכנה להדפסת ברקוד

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם במערכת מנגר הכוללת תוכנה מיוחדת להדפסת ברקוד. כמו כן, להזמנת התוכנה, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.