מערכת מסופונים מתקדמת לעסק

מעוניינים לייעל את עבודת אנשי השטח ובכך לשפר את מערך הגבייה, המכירות וניהול המלאי של העסק? לבית התוכנה הוותיק והמוערך קריאטיב סופטוור יש פתרון מעולה עבורכם עם מערכת מסופונים מתקדמת המהווה חלק מתוכנית ניהול מנגר בייסיק. אלו מסופונים המשמשים למגוון צרכים, יישומים ותפקידים שישתלבו ככלי עבודה וניהול אינטגראלי בעבודת החברה שלכם.

שלל תפקידים ויישומים

בעזרת מערכת מסופונים המסופקת על ידינו תזכו למענה מקצועי ומקיף עבור מגוון צרכים, תפקידים ויישומים בעסק. המענה כולל בין היתר:

  • ניהול צרכי עסק מהמשרד או מהשטח לרבות ניהול של מערכי סוכנים, ניהול מכירות בשטח, ניהול עמלות וניהול מאגר לקוחות וניהול ספקים.

  • מכירות קטלוגים עדכניים של מוצרים הכוללים מחירים ותמונות, איתור של פריטים מהמלאי וכן הפקת הצעת מחיר, חשבוניות וקבלות, חשבוניות עסקה וחשבוניות מס קבלה, זיכויים וחישוב מחירי נטו בהתאמה מלאה לכל לקוח. כל זאת עם העברה בזמן אמת של כל נתון ממשרדי החברה ואליהם.

  • גבייה לרבות הפקת דוחות גבייה, שליחה הודעות לחייבים, ניהול סיכונים ואובליגו ואיתורם של לקוחות רדומים.

  • קופה תשלום על עסקאות באמצעים שונים לרבות מזומן, כרטיסי אשראי וצקים, עם אופציה לתיאום מלא עם קופה רושמת.

  • נתוני לקוח לרבות מידע מעודכן אודות צקים דחויים ובדיקות של יתרות חוב, ומידע אודות מוצרים שהלקוח רכש בעבר.

  • מלאי העסק בעזרת מערכת המסופונים ניתן גם לעדכן פריטי קטלוגים, לקבל מידע אודות מוצרים שאזלו או מוצרים חדשים, להתעדכן אודות הטבות, הנחות ומבצעים, להפיק תעודות משלוח ואפילו להשתמש במסופונים לספירת מלאי.

  • ניהול סוכני שטח המערכת משפרת יכולת ניהול ופיקוח אחר עבודת סוכני ואנשי שטח. כך למשל, ניתן לעקוב אחרי יעדי נסיעה ומיקומו העכשווי של הסוכן, וכן לנתח את הצלחת מכירותיו על פי יעדים שסוכמו, ובהתאם לנתונים שונים כמו לקוחות וסוגי פריטים שנמכרו.

מסופונים לספירת מלאי

כאמור, מערכת המסופונים משמשת למגוון תפקידים וצרכים באופן חכם, מתקדם ויעיל. כך למשל, המערכת מסייעת בספירת מלאי באופן יעיל ומהיר באמצעות סורק ברקוד שבמסופון והזנת המידע אליו, לרבות כמותו במלאי. לאחר ביצוע הספירה במסופונים השונים, המידע מועבר לתוכנת מנגר המעבדת, מנתחת ומציגה את סיכומי הנתונים באופן מסודר וברור בדוחות המועברים לגורמים רלוונטיים בחברה. כמו כן, השימוש בפונקציה זו מסייע במניעת טעויות בספירת מלאי ומאפשר זיהוי נקודתי של חריגות וחוסר התאמות.

הזמנת מערכת מסופונים מתקדמת

באתר שלנו תוכלו להתנסות בחינם וללא מחויבות בתוכנה עם מערכת מסופונים מתקדמת המתאימה לקשת רחבה של צרכים. כמו כן, להזמנת התוכנה, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.