הגדרת מספר העתקים למסמך

על מנת לקבוע מספר העתקים למסמך יש להיכנס להגדרות > ספרור מסמכים, יש להקיש על המסמך המבוקש ולקבוע את כמות ההעתקים המבוקשת.

שם המסמךדוגמאמספר העתקים
מסמכים ללא מקור

מספר הדפים שיודפסו יהיה כמספר ההעתקים שהוקלדו.

הצעת מחיר, הזמנה, מסמכיים ידניים, מסמכי רכש, הפקדה וכו’.מס’ העתקים = 3 , ייצאו סה”כ 3 דפים.
מסמכים עם מקור

מקור והעתק יודפסו בכל מקרה גם אם מספר העתקים = 0. למעט קבלה*

חשבונית / מס , חשבונית מס/ ת.משלוח, חשבונית מס / זיכוי וכו’. מספר העתקים = 3 , יודפסו סה”כ 3דפים , מקור ושני העתקים. מספר העתקים = 2, יודפסו סה”כ 2 דפים, מקור והעתק. מספר העתקים =0, 1, יודפסו 2 בכל מקרה.

יוצא דופן:

 

*קבלה –

מס’ העתקים  = 0, יודפס העתק 1,

מס’ העתקים = 3 יודפסו 2 העתקים ומקור.

עדכון מהדורה – תוכנת מנג’ר

עדכון מהדורה היא פעולה קצרה יחסית בתוכנת ניהול עסק מנג’ר שמטרתה עדכון גירסת התוכנה לגירסא החדשה ביותר.

עדכון המהדורה מעדכן את התוכנה בלבד ולא את נתוני המשתמש.

העדכונים החדשים של ה Manager מתבצעים מתוך התוכנה:

טרם עדכון המהדורה מומלץ לבצע גיבוי. להתקנות רשת יש ליצור קשר עם מרכז השירות תחילה.

תפריט עילי > כלים > עדכון תוכנה

בכל שאלה ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות בטלפון: 1-599-505019

התחלה מהירה – Manager

להלן מספר צעדים פשוטים להתחלת עבודה עם תוכנת Manager.תוכנת ניהול עסק מנג'ר פרימיום

הכניסה לתוכנה היא על ידי לחיצה כפולה על הצלמית בשולחן העבודה iconmanager או בתפריט התחל start.

מקישים בשדה שם המשתמש: admin ובשדה הסיסמא: server ולאחר מכן לוחצים על הכפתור אשר.

welcome

במסך מספר חברה יש להקיש: 11 ואישור
עם עליית התוכנה יעלה המסך הראשי ובחלק העליון של המסך יופיע שם החברה הנוכחית. למשל: חברה לעבודה כונן C.
במידה והמסך הראשי לא עולה יש לפנות לשירות הלקוחות.

תפריט אישי – ניתן להוסיף כל מסך מועדף לתפריט אישי אליו ניתן להגיע מכל מסך בלחיצה על הקליק הימני בעכבר > תפריט אישי. הוספה של מסך לתפריט האישי תהיה על ידי לחיצה על כפתור כלים בסרגל העילי > הוספה לתפריט אישי מתוך המסך עצמו.

1. הקמת החברה בתוכנת מנג’ר:

לאחר הכניסה לחברה יש צורך במספר הגדרות חיוניות.
במידה והזמנתם גם הסבת נתונים מתוכנה קודמת קראו את סעיף 1.2.
בכל מקרה ניתן להעביר נתונים מאקסל וזאת בקלות כפי שיוסבר מייד.
1.1 התחלת עבודה מהירה (ללא צורך בהעברת נתונים מתוכנה זרה) –
היכנסו להגדרות > הגדרות מתקדמות > הגדרת חברות
לחצו על החץ משמאל לשדה מספר חברה ובחרו את מספר החברה 11.
שנו את שם החברה, עדכנו את שנת המס ולחצו על הכפתור “שמור” בפינה השמאלית העליונה.

1.2 במידה והוזמנו הסבות מתוכנה זרה –
ראשית יש לשלוח להסבה את הקבצים ע”פ ההנחיות במדריך ההסבות
לאחר אישור המאזן של החברה המוסבת תקושר החברה למנג’ר שלכם ולקוד המשתמש שלכם.
עליכם לוודא כי בהגדרות > חשבונות אוטומטיים מלאים כל השדות הרלבנטיים לעבודתכם.
במידה והמסך ריק ולא ידוע לכם מה למלא – ניתן להפנות את הקובץ לרואה החשבון ולקבל ממנו את כרטיסים.
להורדת קובץ חשבונות אוטומטיים לאקסל לחץ כאן.
יש צורך בהגדרת הקופות ואמצעי התשלום – להסבר- לחץ כאן
הגדרה נוספת היא הגדרת חשבונות ההכנסה לצורך הדוח מעמ – תפריט ראשי > הגדרות > הגדרות לדוח מעמ
במסך זה יש לסווג כל אחד מכרטיסי ההכנסות לאחת משלוש האפשרויות: חייב במע”מ, פטור ממע”מ או מעורב. (במידה ויש ספק יש לבחור במעורב)

טיפ !
לצורך תרגול המערכת, כדאי לעבוד על נתוני החברה לדוגמא (חברה מס 1) ורק לאחר מכן לעבור לנתונים של החברה האמיתית. למעבר בין חברות לחץ CTRL+F1 או בסרגל העילי > קובץ > החלף חברה לעבודה

2. עדכון פרטי החברה

תפריט ראשי > הגדרות > פרטי החברה
מלאו את מספר ע.מ/ח.פ של העסק בשדה ע.מ ועדכנו את שנת המס. מסך עדכון פרטי חברה – צילום מסך

מסך עדכון פרטי חברה בתוכנת ניהול עסק מנג'ר - צילום מסך
על מנת לצרף לוגו – יש ללחוץ על הכפתור טען לוגו חברה (פינה שמאלית עליונה) ולקשר את קובץ הלוגו מהמחשב.
על קובץ הלוגו להיות מסוג JPEG בגובה 100 פיקסל וברוחב 400 פיקסל. לדוגמת מסמך- לחץ כאן.
קובץ הלוגו יופיע משמאל ואילו פרטי החברה יופיעו מימין.
במידה ורוצים שראש המסמך יהיה מעוצב בסגנון חופשי ניתן לקשר קובץ לוגו דומה אבל עם רוחב של 800 פיקסל.
במידה והדפסת המסמכים היא על דף לוגו שכבר מודפס מראש יש להשאיר את השדות האלה ריקים.
לסיום לחצו על הכפתור שמור.

3. עדכון פרטי החברה במסמכים מודפסים

תפריט ראשי > הגדרות > שורות עריכה
מלאו את ארבעת שורות הלוגו, כפי שיופיעו על גבי המסמכים המודפסים של החברה.
בשורה הראשונה – שם החברה, בשורה השנייה – כתובת למשלוח דואר, בשורה השנייה – טלפונים ופקסים ובשורה הרביעית – אתר או שעות הקבלה.
השמירה במסכי העזר מתבצעת על ידי ירידת שורה (חץ למטה)

הגדרת שורות הדפסה במסמכי מקור -צילום מסך תוכנת מנג'ר לניהול העסק

* בחלק התחתון של המסך תוכלו לקבוע מללים קבועים למסמכים שונים:חשבונית / קבלה / תעודת משלוח / הצעות מחיר וכו’…

4. הגדרת ספרור פנקסים

בכניסה הראשונה למסמך חדש המערכת תציע את המספר אחד למסמך הראשון ומספר העתקים 1.
המערכת לא תאפשר יציאה ממסך הספרור רק לאחר הכניסה לתוך המסמך,
אל דאגה – הספרור ייכנס לתוקף רק עם שמירת המסמך.
לספרור מרוכז של מסמכים ניתן להיכנס לתפריט ראשי > הגדרות > הגדרות למסמכים
על מנת לקבוע מספר שונה, לחץ לחיצה כפולה על הפנקס המבוקש והקלידו את “מספר המסמך התורן”.
לסיום לחצו על הכפתור שמור.

הגדרת ספרור מסמכים בתוכנת הנהלת חשבונות - צילום מסך בתוכנת מנג'ר
5. קליטת לקוחות / ספקים

תפריט ראשי > הגדרות > כרטיסי הנה”ח
לחצו על הכפתור לקוח חדש, או ספק חדש לקבלת המספר הפנוי הבא, להסבר לגבי פתיחת כרטיס חדש מסוג מסויים לחץ כאן.
הקלידו את פרטי הכרטיס ושמרו. שדה מספר חשבון יכול להיות מורכב ממספרים בלבד.
שדה שם חשבון יכיל גם אותיות ואורכו המומלץ הוא עד 40 תווים.

טיפ !
ניתן לקלוט את כל הכרטיסים מקובץ אקסל במרוכז – יש למלא את הקובץ המצ”ב (אין לבצע שינויים במבנה הקובץ)
ולבצע העתקה (CTRL+C)
לאחר מכן, יש להיכנס למסך ראשי > ממשקים > קליטת חשבונות מאקסל
יש לעמוד על התא הימני העליון עם העכבר וללחוץ בתפריט העילי: עריכה > הדבק תוכן טבלה, לשמירה יש לעלות שורה
(חץ למעלה) מומלץ לצאת ולהכנס למסך ולוודא שהשורה הראשונה והאחרונה תקינות.

6. אינדקס פריטים ומחירים בסיסיים

תפריט ראשי > הגדרות > פריטים
ניתן להגדיר פריטים במערכת לפי סדר לוגי רצוי.

טיפ ! מספר הפריט יכול להיות מורכב מאותיות וגם ממספרים.
אורך מומלץ למספר פריט: עד 14 תווים.
אורך מומלץ לתיאור הפריט: עד 40 תווים.

מחירים – ניתן לקבוע לכל פריט לפחות 10 מחירים בסיסיים כאשר:
מחיר 1 = מחיר מכירה לפני מע”מ – מחיר ברירת מחדל
מחיר 8 = מחיר קניה אחרון – מתעדכן מחשבוניות הרכש, מהייצור וכן ניתן לעדכנו ידנית.
מחיר 9 = מחיר קנייה אחרון במט”ח – מתעדכן מחשבוניות הרכש מחו”ל.
ניתן לקבוע מחירונים נוספים רבים. מידע נוסף ניתן למצוא במדריך למשתמש
סרגל עילי – עזרה> מדריך למשתמש > הגדרות > מחירונים.
טיפ !
ניתן לקלוט את כל הפריטים מקובץ אקסל במרוכז – יש למלא את הקובץ המצ”ב (אין לבצע שינויים במבנה הקובץ)
ולבצע העתקה (CTRL+C)
לאחר מכן, יש להיכנס למסך ראשי > ממשקים > קליטת פריטים מאקסל
יש לעמוד על התא הימני העליון עם העכבר וללחוץ בתפריט העילי: עריכה > הדבק תוכן טבלה.
לשמירה יש לעלות שורה
(חץ למעלה) מומלץ לצאת ולהכנס למסך ולוודא שהשורה הראשונה והאחרונה תקינות.

גיבוי
באחריות הלקוח לבצע גיבויים באופן תדיר תוך שימוש באופציה גיבוי מתוך הסרגל העילי. (כלים > גיבוי )

גיבוי

באחריות הלקוח לבצע גיבויים באופן תדיר תוך שימוש באופציה גיבוי מתוך הסרגל העילי. (כלים > גיבוי )

הטמעה תמיכה ושירות לקוחות

ניתן לקבל תמיכה ושירות לקוחות באופנים הבאים:
תמיכה טלפונית: 1-599-505019 שלוחה 1 שירות לקוחות, שלוחה 2 מכירות
פתיחת קריאת שירות: בכל שעה מתוך התפריט הראשי של התוכנה או מהאתר בפרק שירות לקוחות
פורום תמיכה באינטרנט: ניתן לקרוא שאלות של משתמשים אחרים ולהוסיף שאלות נוספות.
סיוע מרחוק: חיבור המחשב להדרכה או שירות וזאת ע”י שימוש באפשרות שירות מקוון אשר נמצא בכפתור עזרה בסרגל העילי בתוכנה.
מדריך למשתמש: בסרגל העילי > עזרה > נמצא המדריך משתמש ניתן לעיין בפרקים הרלבנטיים.

קישורים שימושיים:

הורדת קובץ מדריך למשתמש.
הורדת טבלת אקסל למילוי נתונים אוטומטי במערכת.
הורדת חברה ריקה מוכנה לעבודה.

הוספת חברה ריקה ללקוחות קיימים:

על מנת להתחיל לעבוד עם החברה הריקה, יש לשמור אותה תחת תיקיית creative\manager (יש לוודא שאין תיקייה בשם UD באותה התיקייה) לאחר מכן יש לקשר את החברה למנג’ר מתוך התפריט: הגדרות > הגדרות מתקדמות > הגדרת חברות (עם הפרטים לדוגמא):

  • מספר סידורי: 500
  • זיהוי חברה: אין צורך למלא
  • שם חברה: גבח בע”מ
  • שנת מס: 2014
  • מחיצה: creative\manager\UD

התחלה מהירה – Junior Pro

כל מה שצריך לדעת לפני התחלת העבודה על תוכנת ג’וניור פרו, הסבר פשוט המלווה בצילומי מסכים וכן פרטי התקשרות לקבלת ייעוץ.

התחלת עבודה מהירה בתוכנת JuniorPro

היכנסו לתוכנה ובחרו בחברה מספר 2- חברה לדוגמא.
בחברה זו ניתן להתאמן ולהפיק מסמכים מבלי להשפיע על החברה האמיתית.

התחלת עבודה:

קראו את המדריך למשתמש – המדריך קצר וברור ויחסוך לך זמן רב בהמשך .
התנסו בחברה מספר 2, חברה לדוגמא לתרגול והבנת התפעול
והתחילו לעבוד בחברה מספר 1, החברה שלכם.
מוכנים?

היכנסו לתוכנה ובחרו בחברה מספר 1- חברה לעבודה

פרטי החברה: תפריט ראשי > הגדרות > פרטי החברה

מלא את מספר ח.פ \ ע.מ של העסק, עדכן את שנת המס, % המע”מ והוסיפו לוגו במידת הצורך
על הלוגו להיות קובץ JPEG גובה 100 פיקסלים ורוחב 400 פיקסלים.

פרטי החברה במסמכים מודפסים: תפריט ראשי > הגדרות > עריכת שורות עריכה
מלא את ארבעת שורות הלוגו, כפי שיופיעו על גבי המסמכים המודפסים של החברה. בהמשך תוכל לקבוע מללים קבועים למסמכים שונים:חשבונית / קבלה / תעודת משלוח / הצעות מחיר וכו’…

ספרור פנקסים תפריט ראשי> הגדרות > קביעת ספרור מסמכים
המסמך הראשון בכל פנקס נקבע ל-1 ,על מנת לקבוע מספר שונה, לחץ לחיצה כפולה על הפנקס המבוקש והקלד את “מספר המסמך התורן”.

הגדרת מדפסות תפריט ראשי > הגדרות > הגדרות מתקדמות > הגדרת מדפסות
יש להגדיר לכל משתמש במערכת את המדפסת / מדפסות המקושרת לעמדה שלו. יש לסמן V בשדה מחוברת ולבחור מתוך הרשימה את המדפסת אליה תישלח ההדפסה הן בעמודת המקור והן בעמודת ההעתק. יש לבחור בעמודת מגש מקור ומגש העתק את האפשרות האוטומטית.

קליטת לקוחות / ספקים תפריט ראשי > הגדרות > הגדרת לקוחות או לחילופין הגדרת ספקים
לחץ על הכפתור לקוח חדש, או ספק חדש לקבלת המספר הפנוי הבא, הקלד את פרטי הכרטיס ושמור. שדה מספר חשבון יכול להיות מורכב ממספרים בלבד מומלץ עד 7 תווים.
טיפ ! ניתן לקלוט את כל הכרטיסים מקובץ אקסל במרוכז, ראה כפתור ייבוא מאקסל בתוך הגדרת לקוחות

אינדקס פריטים ומחירים בסיסיים תפריט ראשי > הגדרות > פריטים
ניתן להגדיר פריטים במערכת לפי סדר לוגי רצוי. מספר הפריט יכול להיות מורכב מאותיות וגם ממספרים.

טיפ ! ניתן לקלוט את כל הכרטיסים מקובץ אקסל במרוכז, ראה כפתור ייבוא מאקסל בתוך הגדרת פריטים

מחירים – ניתן לקבוע לכל פריט שני מחירים מחיר 1 = מחיר מכירה לפני מע”מ יישלף כברירת מחדל במסמכי המכירה השונים מחיר 8 = מחיר קניה אחרון – מתעדכן מחשבוניות הרכש וכן ניתן לעדכנו ידנית.
אנחנו אוהבים לעזור:
ניתן לקבל תמיכה ושירות לקוחות באופנים הבאים:
טלפונית: 1-599-505019 שלוחה 1 מכירות, שלוחה 2 שירות לקוחות
פתיחת קריאת שירות: בכל שעה מתוך התפריט הראשי של התוכנה
פורום תמיכה באינטרנט: ניתן לקרוא שאלות של משתמים אחרים ולהוסיף שאלות נוספות. לשירותך, פורום שירות, פורום חומרה ורשתות, פורום הנה”ח וכספים אשר מנוהלים ע”י מומחים בתחומם.
סיוע מרחוק: חיבור המחשב להדרכה או שירות וזאת ע”י שימוש באפשרות שירות מקוון אשר בכפתור עזרה בסרגל העילי.מדריך למשתמש: בסרגל העילי > עזרה > נמצא המדריך משתמש ניתן לעיין בפרקים הרלבנטיים.

במידה וטרם קיבלתם רישיון פנו לשירות הלקוחות בטלפון: 1-599-505019.
בהצלחה!

הנחיות לגבי העברת התוכנה ממחשב למחשב או התקנה מחודשת

בפרק זה תוכלו לקבל את כל ההנחיות על מנת להעביר את התוכנה ממחשב למחשב או להתקין מחדש מבלי לאבד מידע וזמן מיותר

הנחיות להעברת תוכנה ממחשב למחשב:

  1. ראשית צור גיבוי לכל תיקיית creative.
    היכנס למחשב הישן העתק את כל ספריית creative שנמצאת בכונן בו מותקנת התוכנה (לדוגמה כונן C:\) לדיסק או דיסק און קי.
  2. הדבק את תקיית creative שהעתקת מהמחשב הקודם לאותו אות כונן בו היא הייתה (לדוגמה מכונן C:\ במחשב הישן ל-C:\ במחשב החדש
  3. היכנס לנתיב הבא: C:\creative\manager\bin חפש את הקובץ manager.exe וצור לו קיצור דרך לשולחן העבודה.
  4. היכנס לתקייה הבאה: C:\creative\manager\Enginst והרץ את הקובץ setup.
  5. המתן עד לסיום התהליך.
  6. הפעל את המנג’ר והתקשר למרכז השירות לקבלת קוד אימות ורשיון לתוכנה.

הנחיות לקראת סוף שנת הכספים 2011 ופתיחת שנת 2012

עם תום שנת הכספים 2011 ופתיחת שנת 2012 אנו מציעים ללקוחותינו את תוכנית מעבר שנה. מהי תוכנית זו ולמי היא מתאימה וכן, מה עושים הלקוחות המעוניינים לעבוד במתכונת רב שנתית. כל התשובות בפחות מעמוד בכתבה שלפניכם כולל מדריכים למעבר קל

תוכנית מעבר שנה

מעבר שנה היא תוכנית המאפשרת העברת נתונים קלה משנת 2011 לשנת 2012.

מי צריך מעבר שנה?

  • לקוחות תוכנת Manager בעלי מודול הנהלת חשבונות מקצועית
  • לקוחות תוכנת Topic

 

מי לא צריך מעבר שנה? 

  • לקוחות תוכנת Manager שהנהלת החשבונות שלהם היא חיצונית
  • לקוחות תוכנת JuniorPro
  • לקוחות תוכנת Junior

במקרה זה, יש להיכנס כבר עכשיו להגדרות > פרטי חברה > ולשנות את שנת המס להיות עד 31.12.12.

הנחיות ללקוחות שצריכים לבצע מעבר שנה:

לחצו כאן לפרטים נוספים– הפנו לנו את שאלתכם בצירוף כתובת דוא”ל ותיענו בהקדם.