תוכנת ניהול עסק Manager מחוברת לחנות דיגיטלית- E-commerce

אחד האתגרים המשמעותיים של עסק הוא להצליח להתנהל ביעילות מרבית בשתי זירות: מול הלקוחות וגם בתוך הארגון עצמו. ככל שהעסק מצליח יותר ומספק יותר שירותים ומוצרים, הניהול הפנימי הופך מסובך יותר. אך היום יש לכך פתרונות יעילים שהופכים את העבודה לחכמה, יעילה ומתואמת.

מקום המכירה המרכזי של העסק הוא לרוב האתר שלו. אתרי המסחר המקוון נמצאים בצמיחה מתמדת כשהגולשים סומכים יותר על הרשת במציאת הזדמנויות רכישה משתלמות. לצד המחירים הנוחים מקבלים הגולשים חוויית קנייה נעימה, זמינה, המספקת מידע מקיף על מוצרי החברה. הלקוחות מגיעים אל האתר, בוחנים את המוצרים ומוסיפים לעגלת הקניות, ולבסוף מסיימים את הרכישה. ברגע הזה אתם נכנסים לפעולה.

מרגע שבוצעה הקנייה, צריכה החברה לטפל בכל שרשרת ההזמנה, החל מניהול הטיפול הפיננסי, דרך עדכון המלאי, ועד אספקת המוצר והזמנת המוצר הבא שימלא את החוסר שנוצר במלאי.

את כל חלקי שרשרת הפעולות של העסק מרגע קבלת ההזמנה ניתן לייעל באמצעות התממשקות של אתר המסחר האלקטרוני לתוכנת ניהול העסק. איך זה עובד וכיצד נהנים מכך אתרי המסחר המקוון?

כרטיס לכל לקוח

ברגע שמתבצעת הזמנה באתר, נשלחים כל הפרטים ישירות לתוכנת ניהול העסק ונפתח כרטיס לקוח.

הלקוח הוא דמות מפתח בהצלחת העסק ולכן נרצה לטפל בו בצורה המיטבית. כדי להשיג את התוצאה המבוקשת, ייפתח כרטיס לקוח מיד עם ביצוע ההזמנה. כרטיס הלקוח יאגד את המידע הרצוי על מבצע ההזמנה, ויאפשר לנו לאורך זמן לנהל מאגר לקוחות, את פרטי הקשר מולם, ואת היסטוריית ההזמנות שלהם.

ניהול מאגר הלקוחות עוזר לעסק לא לפספס אף אחד ולתת לכל לקוח בבוא העת שירות אישי, מפורט וחכם.

הפקת מסמכים אוטומטית

חלק בלתי-נפרד מניהול עסק הוא הפקת המסמכים הדרושים. ואם העסק שלכם עובד B2B, כמות המסמכים שאתם נדרשים להפיק היא רבה מאוד. הדרך היעילה והחכמה ביותר להתמודד עם המשימה, היא ליצור תהליך אוטומטי שמטפל בהפקת המסמכים.

כך, ברגע שהחנות המקוונת מקבלת הזמנה, ניתן לנהל את תהליך המכירה וקבלת ההזמנה אוטומטית. המערכת מפיקה את המסמכים הדרושים, כמו קבלות, חשבוניות מס, תעודות משלוח וכל מסמך אחר, ותהליך הרישום החשבונאי הופך לאוטומטי וברור.

מהר מאוד תגלו שאתם מצליחים לחסוך זמן יקר עם הפקת המסמכים האוטומטית. כך תוכלו לעבור מניהול ההתנהלות השוטפת לניתוח ושיפור התוצאות.

עדכון המלאי בחנות

מערכת ניהול המלאי של העסק צריכה להתעדכן בעקבות הזמנת פריט דרך האתר. כאשר האתר מתממשק עם תוכנת ניהול העסק, החנות המקוונת נשארת תמיד עם האצבע על הדופק. כך אתם יודעים בכל רגע נתון מה המלאי הזמין ומה עליכם להזמין ולחדש.

עדכון המלאי בהמשך ההזמנות המגיעות מהאתר עוזר לנהל בצורה מדויקת את כל המלאי בשרשרת האספקה. אם העסק מתבסס לא רק על אספקת מוצרים, אלא גם על הייצור שלהם, ראיית צבר ההזמנות עוזרת לנהל באופן מדוקדק את אספקת מוצרי הגלם, ניהול המלאי וצפי לגבי המלאי העתידי.

יותר חברות בעולם עוברות לעבוד בשיטת ניהול המלאי אשר מסונכרנת ישירות עם פעילות הגולשים באתר. אם הגישה הזאת טובה לענקיות כמו וולמארט ואיקאה, שמתמודדות עם מיליוני מוצרים, כדאי לכל עסק להבין את ההזדמנות שבאימוץ שיטות הסנכרון בין האתר לעסק.

מידע הוא כח

כל הפעילות שמתבצעת דרך האתר הופכת בסופו של דבר למידע חיוני שיכול לשמש אתכם בהווה ובעתיד. כדי להיעזר במידע הרב שמצטבר, צריך להפיק את הדוחות הנכונים שיראו מה באמת קורה בעסק והיכן כדאי להשקיע את מירב המאמצים.

המידע שאפשר להפיק מתחיל מניתוח רווחיות לפי פריטים ומגיע עד פילוח לקוחות והיסטוריית הרכישה שלהם. לקוחות שקנו פעם אחת באתר ישמחו לבצע קנייה חוזרת אם תציעו להם עסקה המותאמת בדיוק להם. לכן, ההצלחה של העסק יכולה לנסוק בעזרת הפקת דוחות לכל שלב בניהול העסק.

ידע הוא כח, וכדי להשיג אותו צריך להפיק את המידע בצורה הנוחה והברורה ביותר, הן על הלקוחות והן לגבי התנהלות ורווחיות העסק.

להיות מוכנים ללקוח הבא, לקנייה הבאה

ככל שמבינים טוב יותר את הביצועים בחנות המקוונת, כך תהליך קבלת החלטות הופך חכם ומבוסס יותר. חיבור של אתר מסחר אלקטרוני עם מערכת לניהול העסק יוצרת מעגל חזק ויעיל הקושר בין כל חלקי החנות. החיבור בין שני הצדדים של העסק, המסחר ברשת לצד ניהול המלאי, נשען על אפיון שנעשה לאורך זמן.

כאשר מחליטים על בניית אתר חנות וירטואלית, כדאי לאפיין מראש מהם השלבים שנרצה להיעזר בהם לאחר מכן בניהול העסק. כך למשל, עלינו לדעת מהו המידע שנבקש מהלקוח, איזה מילות חיפוש הובילו אותו אל החנות, מהם המוצרים שהוא חיפש בחנות, ואילו מוצרים הוא הוסיף לעגלת הקניות במהלך הביקור.

הניתוח החכם מאפשר לנהל את המלאי בחוכמה ולספק הצעות טובות יותר ללקוחות. החיבור בין האתר למערכת ניהול המלאי עוזר לעסק להיות תמיד מוכן ללקוח הבא שמגיע לחנות, תמיד ערוך לקנייה הבאה.

מתממשקים לפלפורמות הסחר המובילות לרבות:

למדו עוד על מערכת ManageNet המחברת בין האתר סחר שלכם לתוכנת ניהול העסק

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *