לניהול כולל של העסק
התנסו עכשיו
תוכנה לניהול עסק און ליין בענן מחשוב Manager Cloud
תוכנת Manager תוכנת ניהול עסק מאפשרת עבודה שוטפת מכל מקום באמצעות ענן מיחשוב
תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט באמצעות ענן מחשוב – מנג’ר בענן
כיום אחת הדרישות העיקריות ממערכת ניהול היא לתת מענה מהיר ומיידי לניהול העסק. על מנת להשיג את המטרה ניתן להתקין את תוכנת מנג’ר, תוכנה לניהול עסק, בענן מחשוב וכך להנות מעבודה מהירה של ניהול עסק ומערכת הנהלת חשבונות באינטרנט.
צורת התקנה זאת תופסת תאוצה בעסקים בהם יש צורך בעבודה של מספר משתמשים בו זמנית מאתרים מרוחקים או מהשטח.
הפתרון מהיר וזמין ומאפשר יעילות וחסכון עצום בזמן תוך שימוש במערכת הרשאות חכמה. העבודה בסביבה אופטימלית גם מבחינת בטיחות ושרידות המידע.
יתרונות מחשוב “ענן”:
- חיסכון בעלויות רכישת ותחזוקה של ציוד חומרה, המשתמש אינו צריך לרכוש חומרה ועל ידי כך חוסך עלויות רכישה ותחזוקה, עלויות חשמל ועלויות עבור מקום להתקין בו את החומרה.
- החיסכון בעלויות כוח אדם לתחזוקה ותפעול של מערכות התשתית במרכז המחשבים תפעול ותחזוקת התשתיות נעשית על ידי מומחי ספק מחשוב ענן.
- גמישות בניצול משאבים – יכולות להשתמש במשאבים באופן גמיש פתרון מחשוב ענן מאפשר למשתמש להגדיר את דרישות החומרה המתאימות לצרכים הנוכחיים שלו. אם וכאשר הוא זקוק למשאבים נוספים הוא יכול לקבל אותם באופן מידי. מצב זה שונה מעבודה במרכז המחשבים של הלקוח. בעבודה במרכז מחשבים תהליך רכישת משאבי מחשוב ארוך מול ספקי תשתיות חומרה ולכן נדרש מראש ביצוע תכנון קיבולת, והזמנת ציוד חומרה בהתאם לתכנון. בנוסף לקושי להגיב במהירות למצבים לא צפויים המשפיעים על הקיבולת הנדרשת, צריך תכנון הקיבולת להיות מותאם למצבים בהם קיימת צריכת שיא של משאבים. התוצאה היא שבתקופות שאין בהן עומס שיא ניצול המשאבים נמוך. במרכז המחשבים של ספק מחשוב ענן יכול המשתמש לווסת את קיבולות המחשבים שלו על פי מידת העומס.
- שרידות וביטחון המידע – סביבת הענן הינה סביבה מאובטחת ומגובה ורמת שרידות הנתונים בסביבה מקצועית גבוהה משמעותית מסביבות עבודה ממוצעות.
מעבר ליתרונות שצוינו עד כה לעיתים הענן מאפשר פלטפורמה לסביבה עם הרבה משתמשים שכולם מתחברים לענן מכל מקום
להלן דוגמאות למספר מודולים הנפוצים כיום לשימוש הענן כפלטפורה לסביבה מרובת משתמשים:
מודל ענן לעסקים
כל משתמשי החברה יחד עם מנהלי החשבונות ורואי החשבון – היתרון: זמינות מידע למנהלים בכל רגע. יתרון נוסף, הואיל ומנהלי החשבונות ורואי החשבון עובדים ישירות על החומר שנקלט על ידי המשתמשים – במערכת הנהלת חשבונות באינטרנט אין צורך בהעברת קבצים או ניירת ואין טעויות במערכת הנהלת חשבונות הנובעות מהקלדה או העברות קבצים.
רואה חשבון / מנהל חשבונות / לשכת שירות
בלשכת שירות מבצעים עובדים רבים פעולות רבות על נתונים של הרבה חברות. באמצעות התקנה על ענן הלקוחות עצמם נהנים מזכויות שימוש בתוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט דרך הענן על כל היתרונות הרבים שבכך, מנה”ח עובד ישירות על הנתונים של הלקוח ללא טעויות הקלדה והלקוח נהנה משירותי הנהלת חשבונות ONLINE דרך האינטרנט באופן שוטף,יעיל ונוח.
מודל ענן לישובים
בצוות המנהל של היישוב בועד או באגודה יש פונקציות רבות שזקוקות לראות את המידע השוטף: הכנסות הוצאות, תקציב צפי וכו’. באמצעות התקנה על ענן, יכולים כולם: יו”ר, מזכיר, גזבר, פקידה, רו”ח, מנהל חשבונות וכד’ לקבל גישה לנתונים הרלבנטיים ובכך לקבל את כל המידע הנדרש ביעילות ובמהירות רבה.
למי Manager Basic מתאימה?
תוכנת Manager Basic תוכנה לניהול עסק מומלצת במיוחד לחברות ועסקים המוכרים שירותים או מוצרים ומנהלים רכש וגבייה אך הנהלת החשבונות שלהם מתבצעת חיצונית אצל מנה”חרו”ח.
Manager Basic תוכנת לניהול עסק מתאימה להתקנה על עד ארבעה מחשבים ברשת מקומית ללא שרת בכפוף לפרופיל העסקה ולדרישות החומרה והשירות.
המסמכים
המסמכים ב Manager Basic נראים ברורים, מעוצבים ועדכניים
כל הסיבות לבחור בתוכנת Manager בענן
- התחלה מיידית, התנסות חינם, רכישה מקוונת
- ממשק גראפי, אינטואיטיבי, ידידותי למשתמש וקל לתפעול על בסיס SQL ו- Windows קישוריות לאקסל, דוא”ל, XML
- מרכז שירות ארצי – אנשי מקצוע מנוסים יספקו הדרכה ותמיכה טכנית באופן אמין, מקצועי ומהיר.
- ניסיון של מעל 20 שנה בשוק תוכנות הניהול.
- אפשרות לשדרוג התוכנה IN HOUSE מבלי לאבד נתונים וזמן מיותר
- לכל התוכנות תעודת רישום בשלטונות המס