לניהול כולל של העסק
התנסו עכשיו
מצב גבייה
דוחות גבייה לפי גמר שירות
הערות הגביה מופיעות לגבייה יעילה
דוחות גבייה לפי גמר שירות
הערות הגביה מופיעות לגבייה יעילה
רשימת קריאות פתוחות לטיפול יעיל ומהיר
כולל אפשרות ייצוא לאקסל
תיאור מפורט של כל פניה
תיעוד יעיל של הבעיה והפתרון
אפשרות לתוספת ממשק למרכזיית IP לצורך איסוף הקלטות שיחות לתוך כרטיס הלקוח ומדידת זמן השיחה של כל לקוח
ניהול מאגר לקוחות בשירות כולל אנשי קשר ותיקיית מסמכי הלקוח,
התרעה על לקוח שלא בשירות
אפשרות לתוספת משלוח אוטומטי של חשבוניות עסקה במייל
והוראות קבע לתשלומים
פילוח שירות הלקוחות לפי מוצרים
וניתוח תמחירי לתפעול רווחי של המוקד
אפשרות לתוספת קריאות שירות אינטרנטיות
פילוח פעילות השירות לפי מוצרים ולפי גמר אחריות
מודול שירות לקוחות מאפשר תפעול יעיל ונוח של מוקד שירות הלקוחות. ניהול כרטיסי הלקוחות כולל איזה פריטים מוצבים אצלם ועד מתי הם בשירות.
ניתן לשלב את מערכת השירות עם מרכזיה חכמה לזיהוי וניתוב חכם, מדידת זמני שירות טלפוני אצל לקוחות, תיק לקוח שירות הכולל את הקלטות השיחות עם הלקוחות
ניהול מעבדה ותיקונים
במערכת Manager ניתן לנהל את את הפניות למעבדת תיקונים, בקלות רבה פותחים תעודת תיקון המכילה את פרטי הלקוח והמוצר וכן, מה הבעיה.
לאחר מכן, המוצר מועבר למעבדה שם הוא מטופל והטיפול בו מתועד בתעודת התיקון.
כל תעודות התיקון מרוכזות בשאילתא תעודות תיקון ממתינות אשר מאפשרות למעבדה להתנהל במקצועיות וביעילות.