לחצו כאן להתנסות חינם אוןליין בתוכנת Manager

תוסף מסחר אלקטרוני 

תוסף WooConnect הינו תוסף מסחר אלקטרוני המתאים לסביבת וורדפרס המבוססת על מערכת WooCommerce, התוסף מאפשר התממשקות מלאה, ישירה ודו-כיוונית בין תוכנת מנג’ר לבין אתרי הוורדפרס שלכם (פריטים, לקוחות, הזמנות, חשבוניות, קבלות, סליקה וניהול מלאי אונליין.

 

התוסף מאפשר לכם ליצור שילוב של חנות אינטרנטית מלאה המורכבת מהצרכים שלכם ועיצוב מותאם אישית, כאשר הקמת המוצרים וניהול החנות בכללותה מתבצעים בתוכנת מנג’ר ERP על ידי בית העסק, ללא צורך בהתערבות מפתח/ת האתר וללא עלויות נוספות. כך שאין צורך בתיווך ממשקים וחשש אי תאימות בין הכנסות האתר לתוכנת המנג’ר.

 

לאחר התקנת התוסף, האתר יסתנכרן אוטומטית עם מערכת מנג’ר והנתונים שלכם, ניתן לבצע הזמנות ורכישות המגיעות ישירות לתוכנה.

Untitled design (7)

סנכרון אוטומטי מול תוכנת מנג’ר

הקמת המוצרים וניהול החנות מתבצעים בתוכנת מנג’ר  על ידי  עובדי בית העסק וללא צורך בהתערבות מפתח האתר. התוסף מייבא ומעדכן את הנתונים באתר באופן אוטומטי. בעת רכישה באתר נוצרת חשבוניות / הזמנה / קבלה / פעולת סליקה ללא התערבות ידנית.

WooCommerce-e1598653460546-300x160

תוסף WooCommece מקצועי

התוסף מתבסס על תוסף המסחר הפופולרי WooComerce ודורש את התקנתו. שילוב זה מאפשר לנו לתת לכם פתרון רחב היקפים וגמיש בדיוק לצרכים שלכם.

PCI-logo

אבטחה בתקן PCI 

התוסף מאפשר קבלת תשלום בכרטיסי אשראי בתקן PCI המחמיר, הסליקה מתבצעת באמצעות מסופי אשראי של חברת קרדיט 2000 ו- זד קרדיט. בחנות ניתן לרכוש בכל סוגי האשראי הפופלאריים אשר קיימים בשוק.

wordpress-woo-commerce-1

תצוגה ועיצוב מותאם אישית 

התוסף מקבל באופן אוטומטי את תצוגת ברירת מחדל שתוסף ה WooCommerce, בנוסף, התוסף כולל את הקבצים הדרושים על מנת לאפשר את התאמתו לתבניות הווקומרס השונות . דף הגדרות התוסף גמיש ומאפשר לכם לבצע התאמה אישית מלאה של כלל הפעולות האוטומטיות. בתוסף קיימות הגדרות תצוגה לגריד המוצרים, המאפשר גמישות מירבית ועבודה עם וריאציות שונות.

דף הגדרות התוסף
דו"ח פעולות API