הפקת חשבונית קבלה בדרך הטובה ביותר

רוצים לייעל את עבודת העסק ולהפיק חשבונית קבלה בדרך הטובה והכדאית ביותר? חברת קריאטיב סופטוור מציעה לכם תוכנה מתקדמת המפיקה במסמך אחד חשבונית משולבת עם קבלה. מדובר במסמך מוכר על ידי רשויות המס, אידיאלי לחברות המקבלות תשלום מיידי עבור העסקאות שלהן בהן סך התשלום והסכום ששולם זהים. המסמך ממחושב ומעוצב ושמור במערכת לשליפה עתידית במקרה הצורך.

השימוש בקבלות

קבלה הינה אישור המוכר על ידי רשויות המס אודות תשלום המסופק עבור עסקה המבוצעת באמצעי תשלום שונים כמו צקים, כרטיסי אשראי, מזומן, העברות בנקאיות, הוראות קבע וכו‘. כמו כן, את הפקת החשבונית יש לבצע על פי חוק מיד לאחר קבלת התשלום עבור העסקה. על הקבלה עצמה נדרש להופיע סכום התשלום, מספר חשבון וסניף בנק וכל פרט רלוונטי נוסף.

השימוש בחשבונית מס קבלה

חשבונית מס הינה מסמך המציין דרישה לתשלום עבור מוצר או שירות מסוים אותה מוציאים בהתאם לסוג ולתנאים של העסקה והיא כוללת בתוכה מעמ. כפי שנאמר, קבלה מהווה מסמך המאשר קבלת תשלום שיש לספקו מיד לאחר קבלת התשלום. את שני סוגי מסמכים האלו ניתן בחוק לאגד לכדי מסמך אחד המכונה חשבונית מס קבלה וכך לפשט ולהקל על הליכי עבודה. יחד עם זאת, מסמך זה ניתן להפקה עבור תשלום ומסופק בעת ביצוע העסקה, בו סך התשלום זהה לסכום ששולם. יש לציין כי מכיוון שחשבונית קבלה כוללת מעמ היא רלוונטית לעסקים מרמת עוסק מורשה ואינה מתאימה לעוסק פטור. כמו כן, במקרים של עסקה המבוצעת בתשלומים החשבונית קבלה תופק עבור התשלום המתקבל ולא עבור סך כל העסקה. על גבי חשבונית קבלה יופיע מספרה הסידורי, סכום ואמצעי התשלום, תאריך, פרטי העסק, המוצר או השירות ופרטי הלקוח

כדאיות מעבר לתוכנה להפקת חשבונית קבלה

הפקת חשבונית קבלה באמצעות התוכנה שלנו תעניק לכם כלי מתקדם ויעיל המוכר ומאושר על ידי רשויות המס, שיתרום למיתוג עסקכם כרציני, מקצועי ועדכני. הכלי יסייע לכם בניהול תקין ומסודר של פנקסי החשבונות בהתאם לדרישות מס ההכנסה, וזאת באופן מדויק, מהיר וחסכוני. בין היתר שימוש בתוכנה יחסוך את הזמן והכסף שברכישת חשבוניות ידניות, ימנע טעויות אנוש ויבטיח תיוק וקטלוג של כל עסקה באופן ברור ומאורגן, עם מידע הנגיש לכל גורם רלוונטי לנושא. כך למעשה תעלו את רמת השליטה שלכם בניהול חשבונות העסק וביצועיו, דבר שישפר גם יכולות גביה.

הזמנת תוכנה להפקת חשבוניות קבלה

באתר שלנו תוכלו להתנסות בחינם וללא מחויבות בתוכנה המפיקה חשבוניות קבלה ועוד מגוון מסמכים נוספים לעסק. להזמנת התוכנה, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.