חשבונית עסקה להורדה ופתרונות נוספים לניהול חשבונות העסק

דיווחים שוטפים למס ערך מוסף הינם חובה חוקית עבור עוסקים מורשים וחברות בעמ, וכמו כן מחויבים בדיווח עוסקים פטורים והתאגדויות נוספות. יחד עם זאת, קיימים הבדלים בהגדרות ובדרישות מכל גוף, ואחד ההבדלים המשמעותיים מתבטא בדרישה או באפשרות להוציא חשבונית עסקה ומס. תוכנת ניהול החשבונות של קריאטיב סופטוור כוללת בתוכה מערכת דיווחי מעמ, בה ניתן להוציא בקלות ובלחיצת כפתור חשבוניות עסקה, חשבוניות מס קבלה ודיווחים שונים למעמ.

כמה מילים על חשבונית עסקה

חשבונית עסקה להורדה או מהפנקס היא דרישה לתשלום המהווה הוכחה עבור רשויות המס כי בוצעה עסקה מסוימת, ובתור שכזו היא מחויבת בחוק. יחד עם זאת, בניגוד לחשבונית מס/קבלה לא ניתן להשתמש בה על מנת לנכות את מס התשומות, ומכאן שהיא לא מתאימה לבדה לעוסק מורשה או לחברה בעמ המחויבים במעמ. במילים אחרות, את חשבונית העסקה מוציא עוסק פטור, שלפי חוק אינו יכול להוציא חשבונית, וזאת למול כל הכנסה שהוא מייצר. כמו כן, מותר גם לעוסק מורשה ולחברות להוציא חשבוניות עסקה, המהוות כאמור דרישה לתשלום מול לקוחות, אך לא ניתן להסתפק בה ולאחר שמקבלים את התשלום בפועל יש להוציא ללקוח גם חשבונית מס. במקרים אלו, היתרון שמספקת חשבונית העסקה הוא הימנעות מתשלום מס ערך מוסף עוד לפני שהתשלום התקבל.

מערכת דיווחי מעמ חכמה ומתקדמת

קריאטיב סופטוור מעמידה לרשותכם תוכנות הנהלת חשבונות חכמות ומתקדמות, המתאימות לחברות, עסקים ועצמאיים מכל תחום עיסוק, ואשר מנהלים את חשבונותיהם בכל שיטה חשבונאית. כמו כן, התוכנות מקנות פתרון לעסקים מכל סדר גדול החל ממשתמש בודדים ועד למאה משתמשים. מדובר בתוכנות פשוטות מאוד לתפעול והבנה שאינן מחייבות רקע חשבונאי או הבנה מיוחדת בתחום המיסוי, ובאמצעותן ניתן להוציא כאמור חשבוניות עסקה ומס, ולשלוח אותן וכל מסמך אחר למנהל החשבונות ולרואה החשבון. מלבד זאת, מערכת דיווחי המעמ יודעת לבצע עוד מגוון רחב של פעולות לפי הוראה או באופן אוטומאטי, וטומנת בחובה יתרונות רבים שעליהם נשמח לספר לכם בטלפון.

תוכלו להתנסות כבר עכשיו בתוכנת ניהול החשבונות שלנו, ללא עלות או מחויבות, וכן לפנות דרך האתר או להתקשר אלינו לקבלת פרטים נוספים בטלפון 1-599-505019.