מסופונים למחסן שמנוהל ביעילות

המחסן שלכם לוקה בניהול לא יעיל, מסורבל, איטי ולא מדויק? עובדים הרבה בשטח ומתקשים לעדכן את מלאי המחסן שלכם? הגיע הזמן שתעברו למערכת ניהול מתקדמת של מנגר הכוללת מסופונים למחסן, מבית התוכנה המומלץ קריאטיב סופטוור, הפועל עם שותפים עסקיים מובילים לרבות מוביליטי, הנדיקום ריטליקס וברקוד סנטר.

הצורך במסופונים לניהול מחסן

בתקופה שבה אנו חיים, חברות וארגונים רבים המחזיקים במחסנים לחומרי גלם וסחורות מנהלים את המלאי באופן ממוחשב, וזאת עבור מגוון פעולות כדוגמת תעודות משלוח, עדכון מלאי, עדכון מחירים וספירת מלאי. כל אחת מפעולות אלו ורבות נוספות דורשת מעובד המחסן להגיע אל עמדת המחשב ולהקליד נתונים חדשים. בפועל, לא אחת מדובר בשיטת עבודה הלוקה בחוסר יעילות, סרבול, חוסר דיוק וטעויות בספירת מוצרים ובהקלדת נתונים, הדורשת גם הגדלת כוח אדם. לכן חשוב לדעת שקיים פתרון יעיל ולא יקר למצבים אלו בדמות מסופונים למחסן ניידים ומתקדמים, המחוברים לתוכנת ניהול העסק ומצוידים בקורא ברקוד. המסופונים פועלים באמצעים שונים כדוגמת לפטופ, טאבלט, מחשב נייד או אפליקציה לסמארטפון.

כלי יעיל למגוון צרכים

בעזרת מסופונים למחסן שלנו תזכו לכלי יעיל וחכם עם ממשק פשוט לשימוש, הפועל באופן אינטגרטיבי מול תוכנת מנגר, שיתרום לשיפור תפקוד העסק שלכם. מדובר במערכת המבצעת מגוון פעולות חיוניות לניהול של מחסנים, המבוצעות בשטח או מהמחסן עצמו. הפעולות נשמרות במסופון עצמו במערכת התוכנה בחומרה או בענן. כך למשל, פעולות מהשטח כוללות עדכון אוטומאטי בזמן אמת של מלאי המחסן, לצד פעולות נוספות במחסן עצמו של ספירת מלאי באמצעות קורא ברקוד ועוד פעולות רבות של ניהול מלאי כדוגמת העברה בין מחסנים, ניהול רצפת מחסן, קליטת רכש, פיזור סחורה, ניהול החזרות מספקים ולקוחות, שריון מלאי להזמנות, רענון מלאי, אריזה ועוד. כל זאת מבוצע בסנכרון מלא מול תוכנת מנגר ועם אפשרות לביצוע מגוון ניתוחים והפקת קשת רחבה של דוחות חיוניים.

הזמנת מערכת מסופונים למחסנים

באתר שלנו תוכלו להתנסות בחינם וללא מחויבות בתוכנת מנגר הכוללת מערכת מסופונים לניהול מחסן. כמו כן להזמנת התוכנה, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.