מערכת לניהול קשרי לקוחות

הצורך במערכת לניהול קשרי לקוחות CRM

תוכנת ניהול קשרי לקוחות CRM של מנג’ר, המסופקת על ידי חברת קריאטיב סופטוור, תורמת לייעול עבודת העסק השוטפת ומשפרת את הקשרים עם לקוחות החברה. היא מספקת מענה מקיף, יעיל וידידותי לשימוש המאפשר לשמור על מעקב וקשר רציף עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים של העסק. המענה תורם לניהול קשרי לקוחות בפרט וניהול החברה בכללותה ומהווה בסיס להגדלה משמעותית של מכירותיה.

חשיבות הניהול של קשרי לקוחות

בכל בית עסק בכל קנה מידה, לקוחות ותיקים, חדשים ופוטנציאלים מהווים את הבסיס להצלחה, בהעניקם לעסק בסיס של יציבות וצמיחה. לכן, קיים צורך מהותי בניהול נכון של קשרי לקוחות ושימורם, ובשימוש באמצעים מתקדמים להידוק קשרים אלו. למען הגעה ליעדים אלו נעזרים בימינו חברות וארגונים בתוכנות ניהול כפי שאנו מציעים. התוכנות מאפשרות מעקב מדויק אחר ההיסטוריה של כל לקוח, זיהוי מאפייני הצרכנות שלו והעדפותיו השונות. כל זאת במטרה ליצור עימו מערכת יחסים יעילה ואמינה העונה באופן מהיר ונכון לצרכיו.

CRM תוכנת ניהול קשרי לקוחות

CRM – customer relations management, או בעברית מערכת לניהול קשרי לקוחות, מהווה פתרון מתקדם המעניק תמונת מבט אסטרטגית, ריאלית ומקיפה על מצב הלקוחות של החברה. בעזרת מערכות אלו ניתן לעקוב, לנתח ולבדוק את הליכי הקניה של כל לקוח ולהבין את מאפייניו וצרכיו. המערכת מעורבת למעשה בכל הליך הקשר מול הלקוח, החל משלבי התקשרות התחלתיים ועד לסיום הליכי מכירה וניהול מועדון לקוחות. כמו כן, במטרה לקבל תוצאות כמה שיותר מדויקות ויעילות, לא אחת מבוצע הליך הטעמה מעמיק הבוחן את בית העסק ופועל לייעול תהליכיו.

תפקידיה של תוכנה ניהול קשרי לקוחות

הטמעת תוכנה לניהול קשרי לקוחות על ידינו מכוונת למספר תפקידים מהותיים של שימור לקוחות שכבר קיימים וגיוס של לקוחות חדשים, וזאת תוך חיסכון ניכר בזמן ובעלויות. כך למשל, המערכת יודעת לזהות ולהתמקד בלקוחות פוטנציאלים עם סיכוי גבוה ביותר למכירה, על ידי כלי ניתוח, מעקב ומדידה שונים. בנוסף, האפשרויות הקיימות בתוכנה לשימור של לקוחות קיימים מסייעות בהקטנת מספר עזיבות, בין היתר על ידי זיהוי של אי מרוצות. כמו כן, עם שימור קשרי לקוחות ניתן להגדיל את מספרן של מכירות חוזרות, למשל על ידי ניתוח דפוסי רכישה ופילוח הפרופיל של לקוחות בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר לביצוע רכישות. יש לציין כי שימוש יעיל במערכת ניהול קשרי לקוחות מפחיתה את ההשקעה בעלויות השיווק ובכך מגדילה את מידת הרווח המתקבל מעסקאות מכירה.

הזמנת מערכת לניהול קשרי לקוחות

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם במערכת לניהול קשרי לקוחות. להזמנת התוכנה, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *