ניהול רכש מקצועי ומקיף

מסתבכים בניהול רכש עם טבלאות אקסל? על ידי מעבר לתוכנת מנגר של חברת קריאטיב סופטוור תזכו במערכת מתקדמת וחכמה עבור ניהול רכש במודלים שונים. כך תוכלו לנהל רכש בקלות בהתאמה מלאה לצרכים הייחודיים של חברתכם באופן מדויק ויעיל, בין אם מדובר על ניהול רכש ומלאי, ניהול רכש וקניינות, ניהול רכש ולוגיסטיקה וכל צורך ספציפי נוסף אחר.

חשיבות ניהול מקצועי של רכש

תהליך הרכש הינו הליך עסקי בסיסי הכולל קשת רחבה של תהליכים, נהלים ופעולות הנדרשים לרכישתם של סחורות, מוצרים, חומרים ופריטים שונים הנדרשים לחברה, אשר משפיעים באופן ישיר על הוצאותיה. על הליך זה מופקדים שורה ארוכה של אנשים בארגון, ביניהם מנהלי מחסן ולוגיסטיקה, מנהלי רכש, צוותי קניינים, בקרי רכש, אנשי שיווק, מתזמני אספקות, מזכירות, מנהלי כספים ועוד. אנשים אלו מבצעים קשת רחבה של פעולות רכש כדוגמת ישום דרישות רכש ממחלקות שונות, איתור של ספקים, השוואת מחירים ונתונים, ניהול מומ, ביצוע הזמנות ובקרה אחר הרכישות. יש להבין כי הליכי רכש המבוצעים ביעילות תורמים רבות להתנהלות כוללת של החברה. בין היתר, ניהול נכון של רכש חוסך בהוצאות החברה, מייעל תהליכים, מקצר זמני אספקה, משפר שירות לקוחות, ממזער סיכונים וכשלים ומגביר תחרויות ונתחי שוק. לכן חשוב להשקיע במערכת ניהול רכש מתקדמת ויעילה, פשוטה להטמעה ויישום, המותאמת לצרכי הארגון כפי שיש לחברתנו להציע בעלות סבירה וכדאית. כלים חכמים כמו עיתוד מלאי, המלצות לרכש, המלצות להזמנה הם כלים רבי עוצמה לכל מנהל רכש.

ביצוע יעיל של מגוון הליכי רכש

בין אם מדובר בניהול רכש קניינות, מלאי ו/או לוגיסטיקה, תוכנת מנגר תספק לכם מענה פשוט, מהיר ויעיל להזנת, עיבוד, ניתוח ושליפת נתונים. היכולות של תוכנת מנגר לייעל את ניהול הרכש ניכרות בהיבטים רבים ושונים:

  • טיפול בכל שלבי הרכש מהגשת בקשות עבור הצעת מחיר להזמנה, ועד לקליטה של המוצרים ותשלום עבורם.

  • מסמכי רכש מגוון סוגי מסמכים ודוחות בעברית ובאנגלית, ביניהם הזמנות, תעודות משלוח, חשבוניות, דוח תשלומים וכו‘.

  • השוואת נתונים ומחירים לפי הזמנה בין ספקים שונים.

  • בקרת רכש מול כל הזמנה ברמות כמות ומחיר.

  • בקרת תשלומים בהתאם לסיום אספקה ולפי תאריכים לתשלום.

  • קבלת המלצות לרכש המבוססות על דרישות ייצור והזמנות לקוח.

  • עיתוד מלאיבאמצעות מעקב אחר כמויות מלאי לצד דוחות שונים.

  • בקרת עלות באמצעות מערכת אוטומאטית המתעדת מחירים אחרונים.

  • ניהול רכש ומלאי ניהול פשוט ומהיר של רכש ומלאי עם איתור של כל מידע מבוקש בלחיצת כפתור, וביצוע מגוון פעולות כדוגמת אישור רכישות, קליטת סחורה וקליטת חשבונית ספק עם קישור והשוואה לתעודת משלוח.

הזמנת תוכנה לניהול רכש

באתר שלנו תוכלו להתנסות בחינם וללא מחויבות תוכנה לניהול רכש מקצועית ומקיפה. כמו כן, להזמנת התוכנה, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.