סוגים עיקריים של תוכנות מחשב

ההיצע הבלתי נגמר

גלישה באינטרנט היא לא רק בשביל לחפש “דילים” שונים או להתכתב עם מישהו בפייסבוק למשל. מאז ימיה הראשונים של רשת האינטרנט רבים הם הגולשים שמחפשים תוכנות מחשב להורדה אל המחשב האישי שלהם. מחשב ללא תוכנות הוא רק חתיכת מתכת שאינה יכולה לתרום לנו מאום, לכן ניתן לראות כיצד כל בעל מחשב – ובמיוחד בעל עסק – מנסה להוריד כמה שיותר תוכנות בכדי ליהנות ממחשב פעיל בעל יתרונות רבים. בעלי עסקים בפרט נדרשים לתוכנות רבות על מנת לנהל את שגרת העסק שלהם:תוכנה להנהלת חשבונות, ניהול העסק, ניהול הספקים והלקוחות, רישום ומעקב אחרי מלאי וניהול משאבי אנוש. תוכנות אלו מאפשרות פעולות יומימויות בקלות יתרה – למשל, להוציא חשבוניות מס, לטפל בהצעות מחיר ואף לעקוב אחרי שעות הנוכחות של העובדים. היצע התוכנות, לבעלי המחשב האישי ולארגונים עסקיים ומסחריים, הוא בלתי נדלה.

המחשב זוכה לתוספות חשובות

מי שעדיין לא נפגע מוירוס מחשבים או מי שעדיין לא ניסה לשפר את איכותן של תמונות דיגיטליות במחשב שלו, אולי לא יבין מה יכולות לתרום לו תוכנות מחשב להורדה. אולם מי שראה כיצד מתקינים על מחשבו החדש את מערכת ההפעלה או מי שישב עם חברו וראה כיצד הוא מתקשר עם חבר אחר במדינה רחוקה מבלי להיעזר בחברת הטלפונים, כבר מבין עד כמה חשובות תוכנות רבות למחשב שלנו, ולחיינו בכלל. אם ניקח למשל את תחום אבטחת המידע וההגנה על המחשב, נראה כיצד סוג מסוים של תוכנות מחשב להורדה בחינם זוכה להצלחה עצומה ברחבי העולם כולו. לעתים, מופצות תוכנות אנטי וירוס חינם עבור כל דורש ולאחר הורדתן והתקנתן הן מגנות על המחשב מפני איומים רבים המגיעים כל העת מרשת האינטרנט. לכן בין אם מדובר בתוכנות להאצת המחשב, ובין אם מדובר בתוכנות עבודה שונות, אנו יכולים לראות עד כמה רבה היא ההיעזרות בתוכנות מגוונות בכל רחבי העולם.

תוכנות ששוות זהב אך לא עולות שקל

לאחר שנגענו בנושא אבטחת המידע, נוכל להדגיש עוד יותר עד כמה תוכנות מחשב להורדה הן להיט עצום ברחבי רשת האינטרנט. מאחר ודי ברור שאף אחד מאתנו לא מעוניין למצוא את עצמו מול מחשב שקרס בגלל תוכנת וירוס זדונית הרי שהורדת תוכנת אנטי וירוס איכותית יכולה להיות זו שתספק יתרונות עצומים בנושא. תוכנות מחשב להורדה בחינם בתחום של הגנת המחשב אינן עולות שקל, אך הן עושות את ההבדל בין פעילות שוטפת עם המחשב (שיכולה להניב לנו רווחים שונים) לבין קריסת המערכת כולה (שתביא להפסד כספי ואף להוצאות כספיות מרגיזות). עבור בעלי עסקים, המשמעות יכולה במקרים רבים להתברר כקריטית. כל בר דעת מבין את הרווח העצום שמחכה לו כשהוא משתמש בתוכנות שונות, ודאי המשתמש העסקי – לכן לא ממש צריך לשכנע אף אחד לחפש תוכנות מחשב להורדה. אם בסופו של דבר תוכנה מצוינת גם לא עולה כסף, הרי שדי קל להבין את הנהירה הרבה של בעלי עסקים ואנשים פרטיים לאתרים איכותיים המציעים שלל תוכנות מחשב להורדה בחינם, כמו תוכנה לניהול עסק חינם.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *