סימולטור דיווח חשבוניות מע”מ בתוכנת מנג’ר פרימיום

קריאטיב סופטוור גאה לעמיד לרשותכם את מערכת מנגר פרימיום המקצועית בתחום תוכנות הנהלת החשבונות, עם שורה ארוכה של יתרונות ומגוון רחב של מודולים הניתנים להתאמה אישית. בין היתר, התוכנה כוללת מערכת לדיווחי מעמ הנותנת את כל הכלים הדרושים שמהווים גם סימולטור דיווח חשבוניות ברור ונוח להבנה.

מי משתמש בסימולטור לדיווח חשבוניות מעמ?

סימולטור דיווח החשבוניות הוא למעשה חלק אינטגראלי מתוך תוכנת הנהלת החשבונות שלנו, כפי שניתן לראות בהמשך המאמר בסקירת הפונקציות השונות שהיא מציעה. באופן כללי, השימוש בסימולטור נחוץ ונדרש לכל עסק או התאגדות המחויבים בהגשת דוחות למעמ. ברשת האינטרנט קיימים מספר סימולטורים כאלו שבהם ניתן להשתמש, הלוקחים בחשבון את הכנסות העסק לפני מעמ ואת התשומות השוטפות והקבועות, ויודעים לחשב את התוצאה. כמו כן, כאשר מגישים דוח את הדוח המקוון ניתן להתייחס אל הטופס הראשוני שממלאים כאל סימולטור, כל עוד לא אישרתם כמובן את הפרטים ושילמתם. יחד עם זאת, לא כדאי להשאיר את הבדיקה לרגע האחרון לפני הגשת הדוח והתשלום, או לפנות לאתרים כאלו ואחרים. זאת מאחר שקיים יתרון משמעותי מבחינת ארגון, הבנה, סדר ושליטה לקבלת הנתונים בזמן אמת ובאופן אינטגראלי עם שאר הפרטים הפיננסיים של העסק.

מרכיב מהותי במערכת דיווחי המעמ

הצגת התשלום העתידי למעמ מתקבל באופן פשוט וברור מתוך העבודה עם מערכת דיווחי המעמ של תוכנת הנהלת החשבונות שלנו. מדובר במערכת המנחה את המשתמש צעד אחר צעד, באופן ברור ובטוח אל דיווח המעמ המדויק, וזאת גם אם אינו בעל הבנה טובה בתחום המיסוי. למעשה, לאחר שמצויים בה כל הנתונים את מספקת את דוח המעמ בלחיצת כפתור. מלבד זאת, קיימים בה מספר פיתוחים חשובים כגון פקודת יומן אוטומאטית מתוך ההתאמה, בדיקה במקביל של התאמת המעמ להכנסות ודיווח למשתמש על הפרשים אם ישנם. בנוסף, דוח המעמ זהה לפנקס הידני ומוצג על גבי מסך נוח וידידותי לשימוש, כאשר בלחיצה על העכבר אפשר להציג כל תנועה או העתק של מסמך בספרים. מערכת התאמות המעמ שומרת על המשתמשויודעת לזהות תנועות חובה בכרטיס ההכנסות.

למי מתאימה מנגר פרימיום?

מנגר פרימיום היא תוכנת הנהלת חשבונות המתאימה בין היתר לעסקים וחברות בכל תחומי הפעילות ובסדר גודל בינוני או קטן. בפרט, היא מומלצת עבור נותני שירותים חשבונאיים, מנהלי חשבונות, חברות העוסקות במכירה ושיווק, עצמאיים, יצרנים קטנים ובינוניים, יצואנים, עמילי מכס, חנויות מסר אלקטרוני ומעבדות תיקונים. הנכם מוזמנים להתנסות כעת בתוכנה בחינם און ליין.

לקבלת הכוונה מקצועית אודות סימולטור דיווח חשבוניות מעמ ולביצוע הזמנות, התקשרו אל קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.