קופה לעסק שהיא הרבה יותר מקופה

אם אתם חושבים שתפקידה של קופה מסתכם בחישוב סך תשלום ובמתן עודף ללקוח, תחשבו שוב!. בימינו גם קופות לעסקים קטנים יודעות לבצע מגוון גדול של פעולות ניהוליות וחשבונאיות התורמות לתפקוד יעיל של העסק. מדובר בקופות ממוחשבות המחוברות לתוכנה מתקדמת כמו תוכנת מנגר של חברת קריאטיב סופטוור.

הרבה יותר מקופה!

בתקופה בה אנו חיים קופה רושמת וותיקה הפכה למוצר מיושן שאינו מספק את צרכי העסק המודרני. בכדי לייעל את עבודת העסק ולעמוד בתחרות העזה בשוק יש צורך בקופה חכמה לעסק, המחוברת לתוכנת ניהול ובעלת יכולת לבצע שורה ארוכה של פעולות חיוניות. הפעולות מתחילות בהדפסת קבלות וחשבוניות עם לוגו העסק, וממשיכות לעדכון בזמן אמת אודות שינוי מחירים, הורדת והוספת מוצרים חדשים, זיהוי לקוחות קבועים, ניהול עובדים, ניהול מלאי ועוד.

קופה חכמה שמתאימה לכם

עם חברתנו תזכו לא רק בקופה חכמה, אלא בקופה לעסק המותאמת במדויק לצרכים שלו, ויודעת לבצע מגוון פעולות נחוצות. בין אם מדובר בקופה לרשת מזון, חברת משלוחים, מסעדה, פיצרייה או בית קפה, תזכו לקבל תוכנה מתקדמת המספקת את הפונקציות הייחודיות לניהול העסק שלכם. כך למשל, תוכלו לרכוש תוכנת קופה עם מערכת ניהול משלוחים, ניהול שולחנות, עם תמיכה בטאבלט של מלצרים, מעקב אחר זמני משלוח, וניהול מועדון לקוחות.

הפקה מהירה של חשבונית מס קבלה

דוגמא לאחת הפונקציות היעילות שיש לקופה חכמה עבור עסק קטן, הינה היכולת להפיק במהירות בעזרת מדפסת טרמית חשבונית מס קבלה, וזאת ללא עיכוב הלקוחות ומבלי ליצור לחץ בתור שבקופה. ואם לא די בכך, בעת הפקת החשבונית המערכת רושמת את הפעולה בכרטיס של הלקוח, ואילו ביצוע מכירות גורם גם לרישום בתנועת מלאי.

ניהול יעיל ונכון של העסק

כפי שניתן להבין, מעבר לקופה ממחושבת גם בעסק קטן עם מוצרים הנמכרים במחיר נמוך, הינה כדאית ויעילה. בין היתר היא מעניקה אמצעי יעיל ופשוט לשליטה במלאי העסק, כך שאפשר לדעת בכל רגע נתון אילו מוצרים קיימים במלאי, ומה וכמה נמכר מכל מוצר בכל רמה מבוקשת של יום ושעה. למעשה, קופה ממוחשבת תעניק לכם תמונת מצב מקיפה ומדויקת של מצב העסק בכל מועד ותחום מבוקש, בין אם מדובר במלאי, לקוחות, ספקים, מכירות, הוצאות ועוד.

הזמנת תוכנה לקופה לעסק

באתר שלנו תוכלו להתנסות בחינם וללא מחויבות בתוכנה לקופה לעסק קטן, בינוני או גדול. כמו כן, להזמנת התוכנה, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.