שירותי מסב סליקה ללקוחות וספקים

בית התוכנה קריאטיב סופטוור מספק מגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לצרכי ארגונים וחברות. הפתרונות כוללים בין היתר את תוכנת מנגר פרימיום לניהול עסקים וחשבונות עם מודולי מסב סליקה לספקים וללקוחות. המערכת מעניקה פתרון תשלום יעיל ומדויק המונע טעויות אנוש וחוסך במשאבים.

מסב מהו

מסב הינם ראשי תיבות למרכז סליקה בנקאי בעמ. מדובר בחברה המפעילה מערכת להעברת של כספים באמצעים אלקטרוניים, הסולקת תנועות כספים בין בנקאיות שלא על גבי נייר כמו מזומן או צקים. זאת עבור הוראות של זיכוי וחיוב. מדובר בתנועת כספים בקבצים של מחשב כדוגמת משכורות, הוראות קבע והחזרי מס המועברים על ידי ארגונים מורשים לעבודה ישירה עם מסב. החברה נוסדה בשנת 1984 והיא שייכת (נכון לשנת 2018) לחמשת הבנקים הגדולים בארץ: לאומי, דיסקונט, פועלים, בינלאומי הראשון ומזרחי טפחות. כמו כן, מסב גם מטפלת בפעולות של העברת כספים אל קופות הגמל השונות.

מסב סליקה לספקים

מערכת מסב לספקים מבצעת תשלום אוטומאטי על ידי העברת הוראות קבע באמצעות רשימת תשלום. ההעברה מבוצעת עם מערכת מתקדמת ופשוטה לשימוש, היוצרת רשימת תשלום עבור הוראת קבע למסב. במסך הראשי בקטגוריה מופיעות כל אפשרויות התשלום לספקים. כמו כן, ניתן לייבא עם מערכת זו רשימות של הנהלת חשבונות לצורכי ביקורת ועריכה של הוראות קבע שכבר יושמו או הוראות קבע עתידיות. כל זאת מבוצע ביעילות וברמת דיוק אופטימאלית, במועד המבוקש וללא טעויות.

מסב סליקה ללקוחות

מסב סליקה ללקוחות הינה מערכת אוטומאטית לגביה מלקוחות. החיוב האוטומאטי מבוצע בעזרת העברת הוראות קבע למסב באמצעותה של מערכת עצמאית. המערכת יוצרת רשימות חיוב בהוראות וקבע. כמו כן, ניתן בעזרתה לייבא רשימות ממחלקות או גורמי הנהלת חשבונות של החברה עבור ביקורת על הוראות קבע בעבר ובעתיד, ועבור צורכי עריכה שונים. השימוש במערכת זו של מסב סליקה מעניקה כלי גבייה איכותי ויעיל המונע בעיות מול לקוחות, טעויות בגביה וחוסך במשאבי החברה.

הזמנת תוכנה עם מודל מסב סליקה

באתר שלנו תוכלו להתנסות בחינם וללא מחויבות בתוכנה עם מודל מסב סליקה לספקים ולקוחות. בהמשך, המעוניינים בהזמנת התוכנה, בקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, מוזמנים להשאיר את פרטיהם באתר, או ליצור קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.