התחלה מהירה – Junior Pro

כל מה שצריך לדעת לפני התחלת העבודה על תוכנת ג’וניור פרו, הסבר פשוט המלווה בצילומי מסכים וכן פרטי התקשרות לקבלת ייעוץ.

התחלת עבודה מהירה בתוכנת JuniorPro

היכנסו לתוכנה ובחרו בחברה מספר 2- חברה לדוגמא.
בחברה זו ניתן להתאמן ולהפיק מסמכים מבלי להשפיע על החברה האמיתית.

התחלת עבודה:

קראו את המדריך למשתמש – המדריך קצר וברור ויחסוך לך זמן רב בהמשך .
התנסו בחברה מספר 2, חברה לדוגמא לתרגול והבנת התפעול
והתחילו לעבוד בחברה מספר 1, החברה שלכם.
מוכנים?

היכנסו לתוכנה ובחרו בחברה מספר 1- חברה לעבודה

פרטי החברה: תפריט ראשי > הגדרות > פרטי החברה

מלא את מספר ח.פ \ ע.מ של העסק, עדכן את שנת המס, % המע”מ והוסיפו לוגו במידת הצורך
על הלוגו להיות קובץ JPEG גובה 100 פיקסלים ורוחב 400 פיקסלים.

פרטי החברה במסמכים מודפסים: תפריט ראשי > הגדרות > עריכת שורות עריכה
מלא את ארבעת שורות הלוגו, כפי שיופיעו על גבי המסמכים המודפסים של החברה. בהמשך תוכל לקבוע מללים קבועים למסמכים שונים:חשבונית / קבלה / תעודת משלוח / הצעות מחיר וכו’…

ספרור פנקסים תפריט ראשי> הגדרות > קביעת ספרור מסמכים
המסמך הראשון בכל פנקס נקבע ל-1 ,על מנת לקבוע מספר שונה, לחץ לחיצה כפולה על הפנקס המבוקש והקלד את “מספר המסמך התורן”.

הגדרת מדפסות תפריט ראשי > הגדרות > הגדרות מתקדמות > הגדרת מדפסות
יש להגדיר לכל משתמש במערכת את המדפסת / מדפסות המקושרת לעמדה שלו. יש לסמן V בשדה מחוברת ולבחור מתוך הרשימה את המדפסת אליה תישלח ההדפסה הן בעמודת המקור והן בעמודת ההעתק. יש לבחור בעמודת מגש מקור ומגש העתק את האפשרות האוטומטית.

קליטת לקוחות / ספקים תפריט ראשי > הגדרות > הגדרת לקוחות או לחילופין הגדרת ספקים
לחץ על הכפתור לקוח חדש, או ספק חדש לקבלת המספר הפנוי הבא, הקלד את פרטי הכרטיס ושמור. שדה מספר חשבון יכול להיות מורכב ממספרים בלבד מומלץ עד 7 תווים.
טיפ ! ניתן לקלוט את כל הכרטיסים מקובץ אקסל במרוכז, ראה כפתור ייבוא מאקסל בתוך הגדרת לקוחות

אינדקס פריטים ומחירים בסיסיים תפריט ראשי > הגדרות > פריטים
ניתן להגדיר פריטים במערכת לפי סדר לוגי רצוי. מספר הפריט יכול להיות מורכב מאותיות וגם ממספרים.

טיפ ! ניתן לקלוט את כל הכרטיסים מקובץ אקסל במרוכז, ראה כפתור ייבוא מאקסל בתוך הגדרת פריטים

מחירים – ניתן לקבוע לכל פריט שני מחירים מחיר 1 = מחיר מכירה לפני מע”מ יישלף כברירת מחדל במסמכי המכירה השונים מחיר 8 = מחיר קניה אחרון – מתעדכן מחשבוניות הרכש וכן ניתן לעדכנו ידנית.
אנחנו אוהבים לעזור:
ניתן לקבל תמיכה ושירות לקוחות באופנים הבאים:
טלפונית: 1-599-505019 שלוחה 1 מכירות, שלוחה 2 שירות לקוחות
פתיחת קריאת שירות: בכל שעה מתוך התפריט הראשי של התוכנה
פורום תמיכה באינטרנט: ניתן לקרוא שאלות של משתמים אחרים ולהוסיף שאלות נוספות. לשירותך, פורום שירות, פורום חומרה ורשתות, פורום הנה”ח וכספים אשר מנוהלים ע”י מומחים בתחומם.
סיוע מרחוק: חיבור המחשב להדרכה או שירות וזאת ע”י שימוש באפשרות שירות מקוון אשר בכפתור עזרה בסרגל העילי.מדריך למשתמש: בסרגל העילי > עזרה > נמצא המדריך משתמש ניתן לעיין בפרקים הרלבנטיים.

במידה וטרם קיבלתם רישיון פנו לשירות הלקוחות בטלפון: 1-599-505019.
בהצלחה!