ביטול של קבלה \ שיק שחזר \ הוצאה מהקופה

הסבר על המשמעות של הפקת קבלה בתוכנת ניהול עסק מנג’ר ומתן פתרון של הפעולות לביצוע בתוכנה.

הפקת קבלה

מזכה את הלקוח מחייבת את הקופה

במקרה של העברה בנקאית היא מחייבת ישר את הבנק.

בנוסף לכרטיס הקופה בהנה”ח, יש קובץ הפקדות שניתן לרוקן ע”י הפקדה לבנק או הוצאה מהקופה (ניהול קופה קבלות והפקדות)

 

ביטול קבלה

אם התשלום עדיין בקופה, כלומר, טרם הופקד:

ניהול קופה> הוצאה מהקופה > אל הלקוח > מסמנים את התשלום ומאשרים

אם התשלום כבר הופקד לבנק:

יש לבצע קודם קבלה לבנק ( במספר לקוח לרשום את מספר הכרטיס של הבנק) ואח”כ להוציא ללקוח כמפורט בשלב הקודם.

לחילופין, ניתן להפיק הודעת חיוב ללקוח (ניהול קופה קבלות והפקדות > הודעת חיוב) מסמך זה יחייב שוב את הלקוח, ובחשבון לזיכוי ניתן להזין את חשבון הבנק.

כנ”ל במקרה של העברה בנקאית.

 

הסבר זה יכול לעזור במקרים הבאים:

הפקדתי צ’ק של לקוח והוא חזר ואני רוצה להחזיר לו את הצ’ק ובמקומו להוציא קבלה חדשה על מזומן או העברה בנקאית

הוצאתי קבלה לא נכונה, כי טעיתי בנתונים כמו סכום, צ’ק של לקוח שלי חזר