עוברים מתוכנת מנהל למנג’ר

בשנת 2002 נרכשה חברת “מנהל” על ידי חברת SAP העולמית.
תוכנת מנהל הייתה אהודה ועד היום ישנם עדיין משתמשים אשר זקוקים לחלופה עקב שינויי המע”מ האחרונים PCN874. למתבונן מהצד נראה כי האוריינטציה של סאפ היא יותר עולמית ופחות מדברת בשפה המקומית, לקוחותיהם אשר מחפשים חלופות מחפשים בית חם ודובר עברית אשר ייתן להם מענה לצורך שלהם. כשבוחנים את תוכנות הנהלת חשבונות יש מספר נקודות שיש לקחת בחשבון:

תהליך הטמעת תוכנת הנהלת חשבונות חדשה

יש להבין מראש את תהליך הטמעת התוכנה – האם המחיר המוצע הוא רק מחיר התחלתי ועליו עוד יש להוסיף שעות הטמעה רבות (ר’ ערך פריוריטי \ זום) האם הוא כולל התקנה, מה יהיה מחיר השירות השנתי לאחר ההטמעה, מה משך הזמן המשוער להטמעה וכו’. אנו רואים שבעלי עסקים רבים שמחפשים חלופה לתוכנת מנהל טופ בוחרים להשוות בין תוכנת מנג’ר לתוכנת פריוריטי לתוכנת חשבשבת בחלונות. כאשר בעל העסק לא מעוניין להיכנס להוצאות עודפות וכן לא מעוניין להשקיע זמן מיותר בהטמעה על חשבון זמן העבודה השוטפת הוא יעדיף את תוכנת מנג’ר של קריאטיב סופטוור.

 

המערכת מחליפה באופן מלא את תוכנת מנהל ומלאה ביכולות ואפשרויות נוספות לניהול כל מחלקות העסק. המעבר מתוכנת מנהל טופ לתוכנת מנג’ר פשוט וכולל הסבה אוטומטית של האינדקסים והכרטסות ללא צורך ב”התעסקות” ועבודה ידנית מצד הלקוח.
ההטמעה היא מהירה ונמשכת מספר ימים ויש אומרים כי הממשק של המנג’ר מזכיר את ממשק של תוכנת מנהל אך מכיל אפשרויות רבות ומגוונות.
ישנם ארגונים כדוגמת סימנס וקופת חולים מאוחדת אשר שדרגו ממנהל טופ לסאפ אך עדיין נעזרים בתוכנת מנג’ר למטרת ניהול מלאי.
תוכנת מנג’ר היא תוכנת ניהול עסק ותיקה אשר מספקת פתרון מלא לניהול כל מחלקות העסק ומאפשרת ניהול מלא של לקוחות, ספקים, מכירות, שיווק, מלאי ומחסנים, רכש, הנהלת חשבונות כולל PCN874, ממשק לקופות רושמות, מסופונים, אתרי סחר ועוד. לשביעות רצונם של אלפי לקוחותיה.
לקריאטיב סופטוור יש את היכולת לבצע התאמות ברמה גבוהה כך שניתן גם לתת פתרונות לצרכים יותר ייחודיים של העסק.
אנו מזמינים אתכם להדגמת המנג’ר ללא התחייבות ואנו בטוחים שתמצאו את תוכנת מנג’ר של קריאטיב סופטוור מתאימה בדיוק לצרכיכם ולתקציבכם.

הזמינו התנסות חינם ללא התחייבות

ליצירת קשר וייעוץ בנושא מעבר לתוכנת מנג’ר מלאו הפרטים בטופס או התקשרו לטלפון: 04-6293123.

 

באפשרותם להוריד גרסת ניסיון להתקנה מהירה ללא כל התחייבות

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *