חשבשבת חלונות

להתקדם מתוכנת חשבשבת חלונות

חשבשבת דוס היא מהתוכנות הוותיקות בענף הנהלת החשבונות, בזכות אמינותה וידידותה למשתמש. יחד עם זאת, הגרסה החדשה חשבשבת חלונות המוצעת להורדה גם דרך האינטרנט, אינה תומכת החל משנת 2011 בגרסת דוס אלא רק בגרסת חלונות. מצב זה הוביל לאי שביעות רצון מהתוכנה בקרב לקוחות רבים שהחלו לחפש אלטרנטיביות יותר אטרקטיביות בשוק. אחת מהחלופות היותר מוצלחות לחשבשבת חלונות הינה תוכנת ניהול עסק מנג’ר בייסיק של חברת קריאטיב סופטוור.

יתרונות תוכנת מנג’ר

הבחירה בתוכנת מנג’ר על פני הורדת חשבשבת חלונות ו/או תוכנות הנהלת חשבונות אחרות, נובעת ממספר סיבות שהעיקריות שבהן הינן:

  • הטמעת התוכנה בחברה – העלות שאנו גובים עבור תוכנת מנג’ר כוללת בתוכה גם את הטמעתה בחברה, וזאת בניגוד לתוכנות אחרות בשוק כמו זום או פריורטי הדורשות תוספת תשלום עבור שעות הטמעה. בנוסף, מדובר בהליך הטמעה מהיר, יעיל וחסכוני האורך מספק ימים בודדים ואשר יעניק לכם בסיומו תוכנה המחליפה באופן מושלם את חשבשבת ומספקת עוד מגוון אופציות מתקדמות וחיוניות נוספות.
  • מגוון אפשרויות – תוכנת מנג’ר מעניקה מגוון אפשרויות לניהול חשבונות ומחלקות אחרות בעסק, כמו למשל ניהול מלאי או ניהול אנשי שטח.
  • התקנה ומחיר שירות שנתי – המחיר שאנו גובים עבור התוכנה כולל בתוכו גם את התקנתה, וזאת לצד שירות שנתי מחיר משתלם במיוחד.
  • התאמה אישית – עם חברתנו תזכו לשירות אישי, גמיש וקשוב המתאים עצמו אליכם ומאפשר במידת הצורך פיתוח מודלים מיוחדים שיפיקו עבורכם את המרב מהתוכנה.
  • המלצות – מאחורי חברתנו שורה ארוכה של אלפי לקוחות מרוצים ממגזרים שונים במשק, הנהנים ממוצר מתקדם, שירות איכותי ומחירים משתלמים.

התנסות מיידית בחינם

אם גם אתם אינכם מרוצים מתוכנת חשבשבת חלונות הינכם מזומנים להתנסות בחינם בתוכנה המובילה שלנו מנג’ר בייסיק, ולהשוותה לתוכנות אחרות בשוק. התנסות זו תאפשר לכם לבחון את יישומה של התוכנה בהליכי עבודה של העסק עם מתן דגש על נוחות הממשק והאופציות הקיימות בתוכנה.

הזמנת תוכנת מנג’ר

כאמור, באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם בתוכנת מנג’ר להנהלת חשבונות וניהול עסק. להזמנת התוכנה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *