ניהול מועדון לקוחות

החשיבות של ניהול מועדון לקוחות

התחרות העזה במשק מחייבת חברות ועסקים בכל קנה מידה לממש את מלוא היתרון של ניהול יעיל של מועדון לקוחות. חברת קריאטיב סופטוור מציעה תוכנה לניהול מועדון לקוחות מנג’ר, שהינה מתקדמת, יעילה ופשוטה לשימוש, ומספקת מענה אופטימאלי לצורכי העסק.

בין היתר, התוכנה מנהלת מאגר לקוחות, מספקת נתונים אודות מצב גביה, רשימות של קריאות פתוחות הנדרשות לטיפול מהיר ויעיל, ניהול של תקלות חוזרות, הקלטת ותיעוד שיחות. כמו כן, היא מפיקה אוטומאטית חשבוניות, מפעילה ממשק אינטרנט עבור קריאות שירות, מספקת דוחות לצורכי פילוח לקוחות לפי מוצרים, ולניתוחי תמחירים המייעלים את פעולת המוקד.

מהו בעצם ניהול מועדון לקוחות

ניהול מועדון לקוחות מתייחס לרישום של לקוחות החברה כחברים, דבר המבטיח יחס יותר אישי והטבות שונות, כאשר הרישום יכול להיות מלווה גם בכרטיסי מועדון לרבות כרטיסי אשראי. חברות זו מעניקה ללקוח הטבות שונות כדוגמת הנחות במחירי מוצרים או שירותים.

עבור בית העסק, מועדון זה מהווה אמצעי שיווק יעיל וחיוני המספק קשר ישיר ואישי מול הלקוח.

בימינו, בזכות תוכנות מחשב כפי שחברתנו מספקת ניתן לנהל את המועדון לרבות מסדי נתוניו, שיווק באינטרנט וצורכי הדיוור שלו באופן יעיל, חסכוני ומהיר.

יצירת מועדון לקוחות נדרשת במספר נתונים בסיסיים הכוללים רישום הלקוח כחבר, איסוף מידע אודותיו, עיבודו וניתוחו, וכן יצירת ערוצי תקשורת מול הלקוחות הכוללים שירותים מתקדמים וייחודיים, ומעקב שוטף אחר פעולות חברי המועדון. כל זאת במטרה ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח, הנשענת לא רק על הטבות אלא גם על שיתופו בהווי של בית העסק ובהליכי קבלת ההחלטות שלו.

למה דווקא אנחנו

עימנו תזכו בניהול מועדון לקוחות עם התוכנה הטובה ביותר בארץ, שתעניק לכם שורה ארוכה של יתרונות מהותיים. התוכנה מציעה קשת רחבה של פונקציות שימושיות בהתאמה אישית לתפעול מועדון הלקוחות וכרטיסי לקוח בנוחות וביעילות. בין היתר התוכנה מסופקת עם ממשק גרפי פשוט לתפעול ואינטואיטיבי, הפועל מול ווינדוס, אקסל, דוא”ל, SQL ו- XML. כמו כן תוכלו בכל עת לשדרג את התוכנה מבלי שתאבדו זמן יקר או נתונים, למשל לשלב מרכזיה חכמה במוקד השירות שלכם המזהה ומנתבת שיחות.

תוכלו להתנסות ברגע זה בתוכנה בחינם, ללא צורך בכרטיס אשראי או התקנה. יש לנו ניסיון של מעל לשני עשורים בתחום ואנו מעמידים לרשותכם מרכז שירות ארצי המספק תמיכה טכנית והדרכות מקצועיות באופן מהיר, יעיל ואמין.

הזמנת תוכנה לניהול לקוחות

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם במערכת ניהול מועדון לקוחות מנג’ר. להזמנת התוכנה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.