קופה ממוחשבת לעסק

להתקדם לקופה ממוחשבת לעסק

עם חברת קריאטיב סופטוור תוכלו להתקדם לממשק מתקדם עבור קופה ממוחשבת לעסק של תוכנת מנג’ר. מדובר בקופה חכמה המספקת מגוון נתונים ומהווה כלי עבודה יעיל במיוחד. קופות ממוחשבות לעסקים מספקות חשבוניות מס, מתעדכנות אונליין אודות כניסות ופריטים ומאפשרות העברת נתונים להנהלת העסק. מערכת זו מתאימה לקופות עם מסך מגע, קוראי כרטיסי אשראי וברקוד ומגרות כסף.

לעבור לקופה רושמת ממוחשבת

בעידן הטכנולוגי קופה רושמת ותיקה אינה מספיקה ויש צורך בקופות ממחושבות לעסק. מדובר בקופות חכמות המתחברות לממשק תוכנת ניהול העסק ומסוגלות לבצע מגוון רחב של פעולות, החל מהדפסות עם לוגו ושם העסק על גבי קבלות, ועד לניהול מלאי בזמן אמת, תוך ביצוע פעולות חשבונאות והוצאת מידע ונתונים אודות עסקאות שונות.

מגוון פעולות בהתאמה לסוג העסק

עימנו תיהנו מקופה ממחושבת המותאמת לצרכי וסוג העסק שלכם, בין אם בית קפה, מסעדה, רשת מזון, פיצרייה, חברת משלוחים ועוד. מדובר בקופות מתקדמות היודעות לבצע קשת רחבה של פעולות, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • קופה ממוחשבת לפיצרייה – מנהלת משלוחים, תפריטים ופריטים, תומכת בשיחות מזוהות, תומכת בטבלה של המלצרים ומנהלת שולחנות, שולטת במשלוחים פתוחים, משבצת שליחים, מבצעת זיכוי לפי אמצעי תשלום, מעקב אחרי זמני משלוחים, מערכת הרשאות ואבטחה ומערכת ניהול עובדים.
  • רשתות מזון מהיר וחנויות – מערכת עם קופות מסך מגע ואפשרות לביצוע מהיר של הזמנות, המקצרת זמן המתנה של הלקוח בקופה, ומייעלת גם את עבודת המטבח. בין היתר, קופות אלו מנהלות משלוחים, מועדוני לקוחות ומלאי, מנהלות עובדים, תפריטים, תומכות בכרטיסי סועד, וכן מבצעות מעקב אחר עובדים, נוכחות, הפסקות ופריון, שליחת הודעות במייל או סמס ועוד.
  • בתי קפה ומסעדות – קופה ממוחשבת המבוססת על תוכנה גמישה, מדויקת, יעילה ומהירה, היודעת בין היתר לנהל שולחנות ומשלוחים, לנהל תפריטים, מועדון לקוחות ותמיכה בטאבלט של המלצרים. כמו כן, היא מספקת פרטי היסטוריה של הזמנות, תמיכת התראות ביטולים והנחות, תמיכה בקורא אצבע ביומטרי, שעון נוכחות, והגדרה של מאות סוגי דוחות מובנים.
הזמנת תוכנה לקופה ממוחשבת

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם בתוכנה לקופה ממחושבת. להזמנת התוכנה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.