תוכנה לניהול לקוחות crm

אודות תוכנה לניהול לקוחות crm

חברת קריאטיב סופטוור מתמחה בפיתוח והטמעה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וחכמים לניהול של חברות ועסקים. חברתנו מציעה תוכנת ניהול עסקים איכותית בשם מנג’ר הכוללת תוכנת ניהול לקוחות crm. התוכנה מספקת מגוון עדכני ומקיף של אפשרויות לשמירת קשרי לקוחות רציפה באופן פשוט ויעיל, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות.

מעקב אחר הזדמנויות מכירה

ניהול לקוחות crm – customer relations management המוצע על ידינו כולל מעקב מקצועי, שוטף ורציף אחרי לידים עבור הזדמנויות מכירה, דבר התורם להגדלה משמעותית של מכירות העסק. המעקב אחר לקוחות פוטנציאלים חדשים קולט את פרטיה של כל פגישה ושיחה כולל תיעוד תאריכים. כמו כן, פונקציה זו מאפשרת הצמדה של קבצים נדרשים וכן ניהול מערך תזכורות עבור מעקב והליכי מכירה.

ניהול הזדמנויות והליכי מכירה

עם התוכנה שלנו תזכו בניהול חכם של הליכי והזדמנויות מכירה בעזרת ניתוח נתונים וקביעתם של סדרי עדיפויות. בין היתר, הקריטריונים המשמשים לניהול הליכי והזדמנויות מכירה כוללים את נושא העסקה, סוגה וסכומה, וכן מתי כדאי ליצור קשר עם הלקוח והיכן. בנוסף, לניהול קשרי לקוחות crm יש יכולת סנכרון מלאה מול תוכנות נוספות כדוגמת קבלת התראות מ- OUTLOOK ואף יצירת תיאום בין יומן גוגל לבין OUTLOOK והעברת מידע למכשירי אנדרואיד או אייפון. כך למעשה, נתוני המערכת זמינים לאנשי המכירות של החברה בכל מצב, מועד ומקום. בנוסף, מערכת קשרי הלקוחות המתקדמת שלנו יודעת גם לייצר דוחות סטטיסטיים עבור הזדמנויות מכירה, המסופקים עם מגוון נתונים כמו סכומי עסקאות. כמו כן, היא מאפשרת יצירת חיתוכים בהתאמה אישית ולהפיק הצעות מחיר במהירות ופשטות.

שימור קשרי לקוחות

יתרון נוסף שיש לתוכנת מנג’ר טמון ביכולות ניהול נוחות וחכמות עבור שימור של קשרי לקוחות.  נתוניו של כל לקוח מאוגדים בתיק משלו והם כוללים תיעוד כל ההתקשרויות עימו, בין אם לצרכי הזמנה, קבלת הצעת מחיר, ניהול של הליכי מכירה, חשבוניות פתוחות ותמיכה. יש לציין כי אין הגבלה על מספר וכמות קבצים והמסמכים שניתן לצרף לכל תיק. כל זאת לצד ניהול כל מידע רלוונטי ישיר או עקיף אודות הלקוח, כמו מקום ושעות עבודה, ימי הולדת ונישואין, מייל אישי ופרטי תכתובת נוספים. כמו כן, המערכת מאפשרת יצירה של תזכורות עבור מועדי השיחה הבאה עם הלקוח. בנוסף, על ידי פילוחים שהוגדרו מבעוד מועד ניתן לשלוח מיילים אישיים ללקוחות, למשל כברכה לשנה החדשה או ליום הולדת.

הזמנת תוכנה לניהול לקוחות crm

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם בתוכנה לניהול לקוחות crm. להזמנת התוכנה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.