תוכנה לניהול ספרים

תוכנה לניהול ספרים עוסק מורשה

אם אתה עוסק מורשה ומחפש תוכנה לניהול ספרים כדאי שתכיר את הפתרונות המוצעים על ידי קריאטיב סופטוור. החברה מציעה לעוסק מורשה את התוכנות מנג’ר, ג’וניור וג’וניור פרו המספקות מענה שלם לניהול ספרים וניהול העסק, כאשר הבחירה בין התוכנות נקבעת בהתאם לסוג ומאפייני העסק, אופן והיקף פעילותו.

המשמעות של עוסק מורשה

ההגדרה עוסק מורשה מתייחסת לעסקים בהיקף פעילות הגבוהה מסכום שנקבע על ידי רשויות המס, כאשר סכום נמוך יותר מאפשר הכרה כעוסק פטור. יחד עם זאת, ישנם עסקים מסוימים המחויבים בהגדרת מורשה גם אם אינם מגיעים לסכום נדרש, כדוגמת עורכי דין ורופאים. בעת פתיחת תיק עוסק מורשה במע”מ יקבל העסק גם מספר המהווה את תעודות זהותו של העסק, וכן משמש כמספר תיק במס הכנסה. עוסק מורשה יכול להפיק חשבוניות מס ללקוחות ולגבות עבורן מע”מ, ואילו מול ספקים הוא יכול לקזז מע”מ. כמו כן, עוסק מורשה נדרש בדיווח דו חודשי למע”מ, מס הכנסה וביטוח לאומי, וההכנסות של עסקים אלו מחויבות במס בהתאם למדרגות.

הצורך בניהול ספרים

ניהול ספרים עוסק מורשה מורכב מתיעוד של קבלות וחשבוניות, והינו חלק מחובות חשבונאות שוטפות של העסק שנקבעו בהוראת פקודת מס הכנסה. תיעוד זה יש לבצע החל מהקמת העסק והוא מהווה אמצעי לביקורות חשבונאית וניהול תקין. יחד עם זאת, אופן ניהול ספרים לעוסק מורשה מחויב להתבצע על פי מספר כללים שנקבעו על ידי רשויות המס בהתאם לסוג משלח היד והעסק. בכדי לייעל ולהקל על עבודות ניהול הספרים חברתנו מציעה לכם תוכנות מתקדמות שייסעו בביצוע מטלות אלו על הצד המדויק, המהיר והטוב ביותר.

תוכנות לניהול ספרים

עם תוכנות הנהלת חשבונות של חברתנו תזכו למענה מקיף ויעיל עבור כל צרכי ניהול הספרים של העסק, ולהתקדם מניהול ידני של ספרים למשרד ממוחשב. בין היתר, התוכנה תפיק ותקטלג עבורכם תעודות משלוח, חשבוניות מס, קבלות והזמנות. כל זאת בהתאם לדרישות החוק עם מספרים עוקבים בכל מסמך, תאריכים ופרטי העסקה והצדדים המעורבים. ניהול זה באמצעות מחשב משפר את עבודת המשרד ומקל על איתור מידע, הצלבתו וניתוחו, ואפשר לשלפו בקלות ולצרפו לדוחות נדרשים עבור רשויות המס.

הזמנת תוכנת לניהול ספרים

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם בתוכנה לניהול ספרים לעוסק מורשה. להזמנת התוכנה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.