תוכנת ניהול עסק עם הפקת חשבונית באנגלית Invoice

בתקופה בה אנו חיים, המציאות העסקית הנעזרת בפלטפורמות דיגיטליות חוצה גבולות וכוללת בתוכה שווקים מרחבי העולם. בכדי להתנהל בכפר הגלובאלי שבו החשיבות של מרחק פיזי פחותה, ובכדי לעשות עסקים, לרכוש ולמכור מוצרים ושירותים בחול, יש צורך בכלים עסקיים מתאימים. הכלים כוללים בין היתר אמצעים זמינים להפקת חשבונית באנגלית INVOICE , כפי שמספקת תוכנת הנהלת עסק וחשבונות של קריאטיב סופטוור.

הצורך בהפקת חשבוניות באנגלית INVOICE

אם החברה שלכם מתעתדת להתרחב לשווקים בחול יש להתכונן לכך מראש, בין היתר על ידי רכישת תוכנה הכוללת הפקה של חשבוניות באנגלית. זאת מכיוון שחברה במדינה זרה, בין אם ארהב, סין או איטליה, לא תקבל חשבוניות בעברית. לכן חשוב להצטייד בתוכנה המפיקה חשבוניות בשפה האנגלית המקובלת בכל העולם, בין אם חשבונית עסקה באנגלית, חשבונית מס או חשבונית קבלה באנגלית. כמו כן, חשוב לדעת מהן דרישות ההפקה של חשבוניות אלו.

הפקה נכונה של חשבונית באנגלית

כמו בעברית, כך גם חשבונית באנגלית נדרשת להכיל את כל פרטי העסקה בשפה האנגלית. הפרטים מסופקים על ידי התוכנה שלנו וכוללים מספר סידורי של החשבונית, שם העסק, מספר טלפוני שלו, כתובתו המלאה וכן פרטי המוצר או השירות, פרטי הלקוח, תאריך וסכום העסקה. מעמד הפקת החשבונית באנגלית מייצרת פקודה בכרטיס הלקוח או הספק בשקלים וזאת על ידי תרגום של שער המטבע. ניתן גם לשנות את שער המטבע באופן יזום במעמד הפקת החשבונית באנגלית. במערכת הייצוא ישנם מסמכים רבים התומכים בייצוא לחול לרבות: חשבונית באנגלית Invoice, Performa Invoice, Price quotation, Packing list, Receipt ועוד.

סוג מטבע בחשבונית באנגלית

נקודה נוספת שיש לתת עליה את הדעת בעת הפקת חשבוניות בשפה האנגלית הינה סוג המטבע שיירשם בהתאם לסכום העסקה. הסוג של המטבע ייקבע לפי המטבע שבו בוצעה העסקה בין אם דולרים, יורו או כל מטבע אחר. יחד עם זאת, על פי הוראות מס ההכנסה יש גם לרשום את סכום העסקה בשקלים לפי שער החליפין בעת ביצועה של העסקה. ההמרה מבוצעת אוטומטית על ידי התוכנה שלנו.

הזמנת תוכנה להפקת חשבוניות באנגלית

באתר שלנו תוכלו להתנסות בחינם וללא מחויבות בתוכנה המפיקה חשבוניות בשפה האנגלית המאושרת על ידי רשויות המס. כמו כן, להזמנת התוכנה, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.