הדפסת מדבקות ברקוד בבית העסק

עם תוכנת מנגר לניהול עסק וניהול מלאי של חברת קריאטיב סופטוור, ניתן לבצע ביעילות מגוון פעולות חיוניות ובהן הדפסת מדבקות ברקוד עבור קשת רחבה של סוגי מוצרים. המדבקות מודפסות באמצעות מדפסת מדבקות ברקוד טרמית פשוטה הניתנת לרכישה בכל חנות לציוד מחשב היקפי. את הברקוד שולפים מכרטיסי הפריט עבור צרכיכם ומדפיסים אותו על גבי המדבקות עם פורמטים שונים שאותם מכתיבים מראש לתוכנה. את מדבקות הבר קוד ניתן להדפיס עבור צרכים שונים למשל עבור תעודות משלוח של ספקים, הזמנת לקוח או הדפסה יזומה.

מה זה בכלל ברקוד?

ברקוד הינה שיטת זיהוי המבוססת על קוד צורני קווי המיועד לסימון חומרי גלם ומוצרי חברה, קטלוגם, תמחרום וסריקתם באופן מהיר, מדויק ויעיל. הוא פותח לראשונה בתחילת שנות השבעים על ידי חברת י.ב.מ. ומאופיין בתקנים המגדירים שיטות לפענוח הקוד. את הברקוד יוצרת תוכנה ייעודית היודעת להפוך מספר קטלוגי לסדרת קווים גרפיים בעוביים שונים הנפרדים מהרקע בגוונם. הברקוד המופק ישירות על גבי המוצר או מודבק על גביו בחלק חשוף של המוצר, ונקרא בעזרת סורק אופטי המאפשר לקרוא את נתוני הברקוד ולתרגם חזרה לנתונים קטלוגיים שונים. יכולות אלו של זיהוי מהיר של נתוני מוצרים חיונית לייעול הליכי עבודה בייחוד כאשר מדובר במלאי גדול ומרובה בפריטים הקיים בחנויות, מחסנים, מפעלים וכו‘. כמו כן, בימנו ברקודים יכולים לקודד אלפי פריטים וכן הם ניתנים לסריקה באמצעות מכשירי סלולאר.

הדפסת מדבקות ברקוד

תוכנות להדפסת מדבקות ברקוד הינן תוכנות מיוחדות המהוות חלק ממערכת מנגר לניהול עסק. באמצעות תוכנה זו תוכלו לעצב את הברקוד בהתאמה מלאה לצרכים שלכם בכל צורה וגודל ולהדפיסו מכל מחשב של החברה. את ההדפסה עצמה ניתן לבצע על גבי סוגים שונים של מדבקות ברקוד למדפסת החל ממדבקות פשוטות מנייר ועד למדבקות צבעוניות מחומרי גלם שונים.

השימוש במדבקות ברקוד

כאמור, הדפסת מדבקות ברקוד מיועדת למגוון שימושים הכוללים בין היתר זיהוי מוצרים ומחירם, נושא המוכר לציבור מחנויות ורשתות קמעוניות המעבירות את קוד המוצר בקופה ואשר מחירו ונתוניו העדכניים מועברים ישירות לקופה העסק הממוחשבת. בנוסף, שיטת עבודה יעילה ומהירה זו נחוצה גם לניהול מלאי ומחסנים, עם מספר קטלוגי שונה לכל מוצר המאפשר לזהותו ולשלוף נתונים עדכניים אודותיו. הפעולות חוסכות בין היתר צורך בהקלדה ידנית, תורמות להגדלת מהירות האיתור של הפריו ושל העבודה ושיפור ביצועיו של העסק, קיצור הליכי שירות מול לקוחות וספקים וחיסכון בכוח אדם.

הזמנת תוכנת להדפסת ברקוד

באתר שלנו תוכלו להתנסות במיידי ובחינם בתוכנת מנגר המאפשרת הדפסת ברקוד. כמו כן, להזמנת התוכנה, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.