הפקת חשבונית דיגיטלית און ליין

בעזרת התוכנות המתקדמות של חברת קריאטיב סופטוור, המתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים חכמים לעסקים, לרשותכם מערכת המפיקה חשבוניות דיגיטליות שניתן לשלוח און ליין באמצעות מחשב נייח או נייד, סלולר או טאבלט, בכל עת ולכל מקום מבוקש

ניירת מפנה את מקומה מהמשרד

בעשור השני של שנות האלפיים, בו הכל מבוצע דרך מערכות ממוחשבות, השימוש בניירת הופך להיות פחות יעיל וחיוני. במקום ארוניות עמוסות בניירת משרדית בתוך קלסרים ואוגדנים, כל תכני העסק נשמרים ומגובים בימינו במערכת מחשב מתקדמת על בסיס חומרה וענן. בנוסף לכך, בזכות רשת האינטרנט גם התקשורת בין עסקים עוברת מהנייר לטובת תקשורת אלקטרונית המאפשרת בזמן אמת לשלוח מגוון סוגי מסמכים. מציאות מתקדמת זו נכונה גם לכל הקשור בחשבוניות, המפנות את הפקתן הידנית לטובת הפקת חשבוניות ממוחשבות.

מדובר בהפקת חשבוניות דיגטליות און ליין המאושרות על ידי רשות המיסים, שאפשר גם לשלוח דרך רשת האינטרנט עם חותמת דיגיטלית. סביר להניח כי במהרה חשבוניות אלו יהפכו לאמצעי העיקרי. לכן, אם אינכם רוצים להישאר מאחור, כדאי שתשקלו ברצינות מעבר אל סוג זה של חשבוניות.

עבודה עם חשבונית דיגיטלית

הפקת חשבונית דיגיטלית בעזרת התוכנה המתקדמת להנהלת חשבונות של חברתנו יוצרת מסמך ממוחשב המהווה תחליף לחשבונית ידנית, מאושרת על ידי רשויות המס ומותאמת לכל דרישות החוק עבור ניהול ספרי חשבונות. זהו מסמך שאפשר לבחור בין הדפסתו לבין שליחתו און ליין, דבר המהווה הוכחה מוכרת וחוקית לביצוע של עסקאות. ככזה הוא נדרש להכיל כל פרט רלוונטי לעסקה שבוצעה לרבות תיאור שירות או מוצר, ציון מועד העסקה וסכום תשלום. כמו כן, על החשבונית הממוחשבת תופיע חותמת דיגיטלית, מספרו הסידורי של המסמך, פרטי העסק ומספר תיק מעמ.

חותמת דיגיטלית מחליפה את הידנית

בעוד שעל גבי חשבוניות ידניות תופיע חותמת בכתב יד, על גבי חשבונית מחשב תופיע חותמת דיגיטלית. מדובר בקובץ מחשב מאובטח ונעול שאי אפשר לשנותו או לזייפו. חותמות אלו מוכרות בחוק רק אם מקורן בתוכנה המאושרת על ידי רשויות המס. אישור כפי שיש לתוכנות של חברתנו.

הזמנת תוכנה להפקת חשבוניות ממוחשבות

באתר שלנו תוכלו להתנסות בחינם וללא מחויבות בתוכנה להפקת חשבוניות דיגיטליות. כמו כן, להזמנת התוכנה, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.