הפקת חשבונית עסקה וחשבוניות נוספות

עסקים רבים מפיקים כיום חשבונית עסקה בפרט וחשבוניות נוספות בכלל באמצעות המחשב. המסמכים מופקים עם לוגו החברה ונשמרים באופן אוטומטי במחשב. ישנם גם עסקים המדווחים לרשויות באופן מקוון דרך האינטרנט. לדרך התנהלות זו יש מספר יתרונות בולטים בין אם מדובר בהפקת חשבונית עסקה או חשבונית מס קבלה. קריאטיב סופטוור מעמידה לרשות לקוחותיה תוכנות הנהלת חשבונות לעסקים הכוללות מודולים רבים ומגוון אפשרויות, לרבות מערכת דיווחי מעמ מתקדמת ונוחה לשימוש עבור הפקת חשבוניות, דיווח מקוון למעמ ועוד.

מי צריך להוציא חשבונית עסקה?

הוצאת חשבונית עסקה לא נכללת בדיווח המעמ ומשמשת מסמך טיוטא לחשבונית. מבחינת רשות המיסים, מדובר בתיעוד החייב להכיל את פרטיהן של העסקאות, לרבות המוצר או השירות שנמכר בעסקה, מהו המחיר ליחידה וכמה יחידות נמכרו, והסכום הסופי לתשלום. מבחינת העוסק, מדובר למעשה בדרישת תשלום שהוא מוציא ללקוחותיו, אך לא ניתן להוסיף לה את המעמ ואילו הלקוח אינו יכול להשתמש בה על מנת לנכות מס תשומות. על כן, חשבונית העסקה יכולה לשמש גם עוסקים מורשים וחברות בתור דרישת תשלום, אך היא אינה עומדת בפני עצמה ולאחר שהתשלום מתקבל צריך גם להוציא חשבונית מס קבלה. בכל מקרה, באמצעות תוכנה לניהול חשבונות מבית קריאטיב סופטוור ניתן להפיק את חשבונית העסקה בקלות ובמהירות, לבצע הדפסת חשבונית עסקה על מנת להעביר ללקוח, או לשלוח אותה במייל ללקוחות ולרואה החשבון של העסק.

מדוע כדאי להפיק חשבונית עסקה עם תוכנה מתקדמת?

הפקת חשבונית עסקה באמצעות התוכנות שלנו מקנה לכם מספר יתרונות מהותיים. בראש ובראשונה, מדובר בתהליך מהיר ומסודר התורם רבות לייעול התנהלות העסק. שנית, את החשבוניות ניתן לשמור באופן מאורגן על פי קטגוריות שונות, כמו שם הלקוח או תאריכים, ולכן גם שליפתן מהירה ופשוטה. כך ניתן להימנע מבזבוז זמן יקר, למשל על איתור חשבוניות שמסתובבות בקלסרים ומגרות, ולא מתרחשים מצבים של אובדן מסמכים חשובים המיועדים לרשות המיסים או ללקוחות.

מלבד זאת, הוצאת חשבונית עסקה בתוכנה הופכת את התקשורת עם מנהל החשבונות או רואה החשבון שלכם להרבה יותר נוחה ויעילה, שכן כל מסמך רלוונטי ניתן להעברה בלחיצה אחת על העכבר. כמובן, אם החברה שלכם מתבססת על הפקה של חשבוניות רבות באופן ידני, שימוש בתוכנה שלנו יחסוך לכם המון זמן וימנע טעויות מרגיזות, ומעבר לכך מדובר בחיסכון כספי משמעותי על שליחה של קבלות בדואר, רכישת פנקסי קבלות, תשלומים לבית הדפוס, שעות עבודה וכדומה.

הייתה זו רק סקירה קצרה של אחדים מבין היתרונות הרבים שבהוצאת חשבוניות עסקה עם התוכנות שלנו. ניתן להתנסות כבר עכשיו בתוכנת ניהול חשבונות ללא עלות או מחויבות, ותוכלו גם לפנות אלינו דרך האתר או להתקשר לקבלת פרטים נוספים בטלפון 1-599-505019.