תוכנה לניהול כרטסת הנהלת חשבונות

בעזרת תוכנת מנגר לניהול חשבונות של קריאטיב סופטוור תזכו למענה שלם עבור ניהול כרטסת הנהלת חשבונות על סוגיה השונים, לרבות כרטיסי ספקים, לקוחות, קופות, בנקים ומעמ. הניהול כולל הפקה אוטומטית של כרטסות עם גישה נוחה לשליפת והעברת נתונים ומידע לידי גורמים רלוונטיים.

כרטסת הנהלת חשבונות

כרטסת הנקראת גם חשבון הינה מונח בסיסי בהנהלת חשבונות המתייחס לדוחות בספרי חשבונות של כל הישויות החשבונאיות השונות של העסק, והתנועות המופיעות כפקודות יומן שחויבו או זוכו בחשבון עם שם ומספר סידורי. מדובר בפקודות כדוגמת הוצאות, הכנסות, התחייבויות פיננסיות, הון עצמי ונכסים. כל כרטיס מפרט את תנועותיו וכן סיכום פעולות של זיכוי וחיוב ויתרתו של הכרטיס. כרטסת זו משמשת את העסק לצרכי פנים וחוץ כאחד, והיא גם מסייעת באיתור כפילויות, חוסר התאמה וטעויות בניהול חשבונות העסק.

בעזרת התוכנה שלנו תוכלו להפיק בקלות דוח כרטסת בו מפורטות כל התנועות שבוצעו בו. את הדוח ניתן להפיק לפי סוגי תנועות עם כל התנועות שבוצעו בטווח תאריכים מבוקש, וכן ניתן להכין דוח כרטסת בהתאם לפרטי לקוח.

הזרמת תנועה לכרטסת בעזרת פקודות יומן

בפקודות יומן נרשמות כל תנועות העסק כמו רישום של חשבוניות, ביצוע של תשלומים, תנועות בחשבונות בנק ועוד. רישום זה מעניק מערך בקרה לבחינת איזון תנועות ופעילות העסק. אם אתם מעוניינים להזרים תנועה לכרטסת שלכם באופן ידני תוכלו לבצע זאת בעזרת רישום פקודות יומן מסוגים שונים המוצעים על ידי המערכת שלנו, כדוגמת פקודת יומן טיוטא לרישום זמני שיכול להתבצע כפקודה מקצועית או פשוטה, וכן פקודות יומן לספרים הנרשמת ישירות בספרי הנהלת חשבונות. כמו כן, כל תנועה שאתם מבצעים יכולה לכלול מידע אודות סוג התנועה, תאריך אסמכתא, שם ומספר חשבון חובה, סכום חובה, שם ומספר חשבון זכות, וסכום זכות, וכן מספרו של המסמך, נושא המשייך את רמת התנועה וטקסט המסייע בזיהויה של התנועה.

הזמנת תוכנה לניהול כרטסת הנהלת חשבונות

באתר שלנו תוכלו להתנסות בחינם וללא מחויבות בתוכנה לניהול כרטסת הנהלת חשבונות. כמו כן, להזמנת התוכנה, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.