מסופונים ניידים לעבודה יעילה בשטח

בעזרתה של תוכנת מנגר מבית התוכנה קריאטיב סופטוור תזכו למערכת מסופונים ניידים מעולה לעבודת סוכן המכירות בשטח, מערכת המסופונים מספקת מענה שלם בזמן אמת לכל צורכי הסוכנים שלכם. המערכת המעודכנת כוללת קטלוגים מלאים פשוטים לשליפה, המסודרים לפי קטגוריות ברורות ומציגים גם מחירים ותמונות איכותיות. כל זאת מסופק עם עדכון אוטומטי בזמן אמת עבור נתוני המסופונים לרבות מחיר, מצב מלאי וזמני אספקה. איכויות אלו ונוספות יספקו לסוכנים ועובדי השטח שלכם כלי נייד, יעיל ומעודכן לביצוע של מגוון פעולות הזמנה, מכירה וגבייה.

מהם בעצם מסופונים ניידים

מערכת מסופונים ניידים כפי שאנו מציעים מבוססת על כלי קצה ממחושבים, טבלטים וסמארטפונים קומפקטיים וקלים לשינוע, המשמשים אנשי שטח וסוכני מכירות ומחוברים למאגר המידע והנתונים של תוכנת ניהול עסק מנגר. למסופונים יש ממשק פשוט לשימוש הכולל הצגת מחירים ותמונות לכל מוצר. הם מצוידים ברמות אבטחה שונות בהתאם לרמת ההרשאה של משתמש הקצה וניתן לבצע בעזרתם שורה ארוכה של פעולות, החל ממכירת מוצר ועד שינוי כללי של מצב המלאי במחסני העסק. העבודה עם המסופונים בשטח מבוצעת בעזרת מכשירים שונים כמו מחשב נייד, טאבלט או סמארטפון, המאפשרים קבלת מידע עדכני בזמן אמת, הנדרש לביצוע של משימות שונות כמו גבייה ומכירות. שירות זה תורם להעלאת טיב השירות ורמת הביצועים של אנשי השטח וכך מעלה את יכולות הגבייה והמכירה של החברה.

פונקציות עבודה עם מסופון נייד

בעזרת מערכת מסופונים ניידים שלנו אנשי השטח שלכם יזכו בקשת רחבה של פונקציות עבודה, וזאת בהתאמה לצרכים ספציפיים של העסק בכללותו ושל כל עובד שטח בפרט. הפונקציות כוללות בין היתר הפקה של הזמנות, העברת הזמנות בזמן אמת אל משרדי החברה, איתור מוצרים במלאי, עדכון פריטים בקטלוגים, הנחות ומבצעים עדכניים, וכן בחינת מוצרים לפי היסטוריית רכישות של הלקוח בנטו חישוב המחיר בהתאמה ללקוח, וקבלת מידע לגבי צקים דחויים ויתרות חוב. זאת בנוסף להפקת סוגים שונים של מסמכים כדוגמת חשבוניות מס קבלה, הצעות מחיר, תעודות משלוח, חשבונית עסקה, זיכויים ועוד.

הזמנת מערכת מסופונים ניידים

באתר שלנו תוכלו להתנסות בחינם וללא מחויבות בתוכנה למערכת מסופונים ניידים. כמו כן, להזמנת התוכנה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.