הפקת תעודת משלוח באנגלית

עובדים אם חברות מחול? נדרשים להפיק תעודת משלוח באנגלית? לחברת קריאטיב סופטוור יש את הפתרון המושלם עבורכם עם תוכנת מנגר לניהול העסק המפיקה מסמכים חשבונאיים בשפה האנגלית הכוללים תעודות משלוח לצד חשבוניות, קבלות ועוד.

הצורך בתעודת משלוח באנגלית

מטבע הדברים, מרבית הפעילות העסקית והמסמכים המופקים הינם בעברית. יחד עם זאת, חברות וארגונים ישראליים רבים פועלים בימינו עם גופים בחול או עם חברות בינלאומיות הפועלות בארץ, בין היתר למכירת מוצרים ושירותים שונים. במקרים אלו המסמכים השונים נדרשים להיות באנגלית שנחשבת לשפת עסקים בינלאומית. מדובר במסמכים כדוגמת קבלות, חשבוניות, הצעות מחיר, הזמנות ותעודות משלוח. בעזרת התוכנה לניהול עסק וניהול חשבונות של חברתנו, תוכלו להפיק בקלות ובמהירות מסמכי חשבונאות שונים לרבות תעודות משלוח בשפה האנגלית. המסמכים מופקים על סמך מודל עדכני וכוללים המרה למטח בהתאם לשערי חליפין עדכניים. בנוסף, תעודות המשלוח וכל מסמך אחר מוצעים להפקה עם הלוגו של חברתכם והם נשמרים ומגובים במערכת של מנגר ויכולים לשמש לצורכי ניתוח, ביקורת ומעקב.

תעודת משלוח לחול

תעודת משלוח הינה מסמך חיוני הדומה באופיו לחשבונית מס, המיועד ללוות סחורות הנשלחות אל לקוחות החברה בארץ או בחול המהווה כעין תעודת זהות עבורם ומוכר על ידי רשויות המס לצורכי חשבונאות. מידע הרשום על תעודת משלוח לחול אינו יכול להיות בעברית אלא בשפת מקור או באנגלית. למען מטרה זו תוכנת מנגר מפיקה תעודות משלוח בשפה האנגלית הכוללות בתוכן את כל הפרטים הנדרשים לרבות סוג העסקה, שם ותאור ברור של המוצרים, כמותם ומחירם. כמו כן, תעודת המשלוח תכיל את פרטי העסק, שמו, כתובת וטלפון ומספר עוסק מורשה. היא גם תכיל את פרטי הלקוח לרבות שם, טלפון וכתובת. בנוסף, בתעודה ירשם מספר סידורי של תעודת משלוח, תאריך המשלוח וסכום העסקה. את תעודות המשלוח תוכלו להדפיס או לשלוח און ליין. המסמך יישמר ויוגבה במערכת שלכם ובכל עת תוכלו להוציא עותק שלו. במידה ומדובר בלקוח ותיק תוכלו לשלוף בקלות ובמהירות את נתוניו מהמערכת ולשנות בתעודה פרטים רלוונטיים.

הזמנת תוכנה להפקת תעודות משלוח באנגלית

באתר שלנו תוכלו להתנסות בחינם וללא מחויבות בתוכנה המפיקה תעודות משלוח ומסמכים נוספים בשפה האנגלית. בנוסף, להזמנת התוכנה, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.