תוכנה לניהול עמותה באופן מקצועי ויעיל

מידי שנה נרשמות במדינת ישראל קרוב לאלפיים עמותות חדשות. עמותות אלו כמו כל גוף אחר ואף יותר, נדרשות בניהול נכון ויעיל של הארגון, הכולל גם ניהול חשבונות, ניהול תורמים, גבייה, רכש, מלאי ועוד. מערכת מנגר מציעה בין היתר, קבלות תרומה וכן הוראות קבע המיועדות לתרומות.

אודות עמותה ומאפייניה

במדינת ישראל ההגדרה עמותהמתייחסת לתאגיד עם שני חברים לכל הפחות, הפועל למען מטרה מוגדרת בדרך כלל חברתית. ההבחנה בחוק בין עמותה לתאגידים אחרים מבוססת על מספר עקרונות יסודיים. קודם כל, עמותה הינה תאגיד ללא מטרות רווח שחל עליו איסור לחלק את רווחיו. תאגיד זה אמנם יכול לצבור נכסים בכמות מוגבלת, וזאת אך ורק לצורכי קידום מטרות. כמו כן, החברות בעמותה לא מעניקה קניינות עליה, אלא מדובר בחברות אישית שאי אפשר להעבירה. בכדי שעמותה תוכר בחוק היא נדרשת להירשם במשרד המשפטים אצל רשם עמותות בפנקס העמותות. כמו כן, עמותות חייבות בדוח פעילות כספי שנתי המתאר את פעילותן הפיננסית.

מעמד מיסוי של עמותות

עמותות לא יכולות להירשם כעוסק מורשה והן גם לא מפיקות חשבוניות מס. כמו כן, על עמותה חל מס שכר שיש לשלם עבור עובדי העמותה הכולל מיסוי גם על פיצויי פרישה. יחד עם זאת, מס זה חל משיעור שכר עבודה מסוים הקבוע בחוק. בנוסף, רק עמותות הנחשבות כמוסד ציבורי פטורות מתשלומי מס הכנסה ועמותות המוכרות כמלכר לא נדרשות בתשלומי מעמ.

תוכנה לניהול לעמותות

עימנו תזכו בתוכנה לניהול עמותות מתקדמת ואיכותית המספקת מענה מקצועי למגוון צרכים, מונעת טעויות וסכנות לדיווחים כוזבים. בין היתר, התוכנה תספק לכם מערך לניהול קשרי תורמים ועמיתים, ניהול תרומות, וכן הפקת מסמכים שונים לרבות קבלות, הפצה של דיוור אלקטרוני, מערך תזכורות, גבייה באמצעי תשלום שונים כדוגמת מסב או כרטיס אשראי, וניהול חשבונות הכולל הפקת דוחות שנתיים.

הזמנת תוכנה לניהול עמותה

באתר שלנו תוכלו להתנסות בחינם וללא מחויבות בתוכנה לניהול עמותה. בהמשך, המעוניינים בהזמנת התוכנה ובקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, מוזמנים להשאיר את פרטיהם באתר, או ליצור קשר עם קריאטיב סופטוור בטלפון 1-599-505019.