ניהול מאגר לקוחות
ניהול מאגר הלקוחות, אנשי קשר ותיקיית מסמכי הלקוח
ניהול מאגר הלקוחות, אנשי קשר ותיקיית מסמכי הלקוח
ניהול קטלוג פריטים, מחסנים, ספירות מלאי, קונסיגנציה, קראו עוד >>>
הצעות מחיר, הזמנות, תעודות משלוח, חשבוניות, ייצוא קובץ 100, דו”ח זכאים, תשלומים לספקים.
הפקת כל מסמכי המכירה כולל חשבוניות מס, קבלות והפקדות…
מגוון דוחות לניהול מושלם של המכירות הגבייה,הרכש והמלאי
ניהול הזדמנויות מכירה, הצעות מחיר והזמנות
דוח גבייה מפורט והתאמות כרטסת, דו”ח גיול חובות ומכתבים לחייבים.
ממשק EDI לתוכנת סטורנקסט עם ייצוא קל ומהיר של קובץ 100
בקובץ movein.dat המוכר בכל תוכנות הניהול הסטנדרטיות.
ראשית יש להגדיר את הכרטיסים של רשת השיווק בצורה כזאת שלכל סניף ברשת יהיה כרטיס הנהח”ש בתוכנה, וגם לסניף הראשי יהיה כרטיס.
הכרטיסים צריכים להיות עוקבים במספרים. לדוגמא:
צריך להגדיר במנגנון “לקוח משלם” עבור מי הסניף הראשי משלם.
מגדירים קוד לכל כרטיס שהוא כרטיס של סניף ראשי:
מקשרים בין הכרטיס של הסניף לבין הכרטיס של הלקוח שמשלם עליו.
במשך החודש מוציאים ת.משלוח לסניפים הקטנים, ובסוף החודש מפיקים חשבונית תקופתית לאותם הסניפים, שבפועל מי שמקבל את החשבונית הוא הלקוח המשלם.
**יש להפיק דוח ביקורת לפני הפקת החשבונית התקופתית
***יש לגשת לפעולה של הממשק מייד לאחר יצירת החשבונית התקופתית על מנת למנוע הפקת של מסמכים נוספים והכנסה של נתונים לא נכונים לממשק.
ניגשים לתוספות > ממשק לרשתות שיווק:
ממשק לרשתות שיווק” width=”1030″ height=”579″ />
בהפעלה ראשונה של הממשק יש להיכנס להגדרות:
יש להגדיר את רשת השיווק על פי הנתונים שרשת השיווק מספקת.
את הנתונים בשדות של “נתוני השליחה האחרונה” אין צורך למלא, הם יתמלאו באופן אוטומטי לאחר יצירת הקובץ הראשון.
במידה והמקט”ים המופיעים במנג’ר שונים מהמקט”ים של הספקים, יש להגדיר את המקט”ים במסך “הגדרת קבוצת מספרי מקט”ים חלופיים”:
לאחר שהגדרנו הגדרות ראשוניות ניתן להכין את הקובץ:
ניכנס ל”קביעת פרמטרים להכנת הממשק הנוכחי” ונמלא את הפרטים של רשת השיווק ושל החשבונית.
בשלב האחרון נכנס ל”הכנת הממשק לרשת שיווק”
הקובץ מוכן ונמצא במחיצת הממשקים
הקובץ נשמר במיקום לפי סוג הממשק:
קובץ ה-EDI נשמר ב-\creative\export\edi\out
קובץ ה-xml נשמר ב-\creative\export\xml
קובץ ה PDF של החשבונית הדיגיטלית נשמר ב- \creative\export\pdf_out
קובץ 100 נשמר ב-\creative\export\100
תוכנת Manager Advance שתוכנה לניהול עסק מומלצת במיוחד לחברות ועסקים המוכרים שירותים או מוצרים ומנהלים רכש וגבייה אך הנהלת החשבונות שלהם מתבצעת חיצונית אצל מנה”חרו”ח.
Manager Basic תוכנת לניהול עסק מתאימה להתקנה על עד ארבעה מחשבים ברשת מקומית ללא שרת בכפוף לפרופיל העסקה ולדרישות החומרה והשירות.